1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic
1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic
Dwa dni temu w nocy wymieniłem w 1z wtryski na AFN i zmieniłem nastawnik skręciłem wszystko. I po chwili odpalił dawka ustawiona 4.4 mg. Więc pojechałem do domu. Na następny dzień w południe chce odpalić samochód trochę dłużej zakręcił ale odpalił, puścił bąka i wszystko było ok. I dzisiaj rano chcąc jechać na uczelnie próbuje odpalić kręci kręci kręci i nic 0 reakcji. Więc pojechałem autobusem. Kupiłem nowy filtr paliwa z Boscha. Podchodzę do samochodu podnoszę machę a tu zonk totalnie nie było paliwa w przewodach... Więc wymieniłem filtr, wstrzyknąłem w wężyk przelewowy ten grubszy paliwo. I kręce i kręce i nic. Widać że paliwo się cofa i tyle no to mówię odpowietrzę układ, czytając tutaj że lekko poluzować nakrętki przy wtryskach i tak zrobiłem i polało się paliwo i dokręciłem kręce kręce i nic . Spróbowałem K2 do kokpitu w kolektor ssący psikać i kręcić mówili że po 4 sec powinno samo zaskoczyć a tu nic. Parę razy próbował zajęczał silnik na 2 sec i zgasł sam... Z tyłu chmura biała jak na niebie... Poziom oleju nic się nie zmienił, do chłodnicy też, paliwo w baku jest ponad 20 litrów... W czym może być problem? Jak kręci słychać jak paliwo idzie itp tylko brakuje mu tego odpalenia.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2014, 19:23 przez KLICHO, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Miałem identyczny problem jak ty, ale nie po zmianie wtrysków tylko filtra paliwa. Po 2 dniach problem ustąpił, bo też musiałem b długo kręcić, żeby odpalił, a po dopaleniu przerywał gasł. Dopiero jak zupełnie się układ odpowietrzył auto zaczęło jeździć normalnie. Sprawdź czy nie wycieka ci spod pompy paliwo, bo jeżeli wycieka to może się zapowietrza i dlatego nie chcę zagadać.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
U mnie na przykład po zmianie filtra wessał całe paliwo z wężyków bo źle dokręciłem węże na początku i zgasł. Później jak już podokręcałem, napompowałem trochę paliwa do pompy i dluuuugo pokręciłem to zagadał. Ale pierwsze 2 dni miałem problem z odpalaniem. Sprawdź czy dobrze masz przewody podokręcane, u mnie widać było normalnie bańki powietrza na 2-3 cm. Teraz na jałowych ich nie mam, ale jak podgazuje to się pojawiają. U mnie problem z powietrzem przewodach już zdiagnozowałem, mam wyciek przy rodzielaku wielotłokowym, ale u Ciebie mogą to być źle założone przewody. Sprawdź zaciski i nie baw się w śrubokręt tylko bierz klucz 7 i posprawdzaj przewody <ok>
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: