Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 18:37

Dwa dni temu w nocy wymieniłem w 1z wtryski na AFN i zmieniłem nastawnik skręciłem wszystko. I po chwili odpalił dawka ustawiona 4.4 mg. Więc pojechałem do domu. Na następny dzień w południe chce odpalić samochód trochę dłużej zakręcił ale odpalił, puścił bąka i wszystko było ok. I dzisiaj rano chcąc jechać na uczelnie próbuje odpalić kręci kręci kręci i nic 0 reakcji. Więc pojechałem autobusem. Kupiłem nowy filtr paliwa z Boscha. Podchodzę do samochodu podnoszę machę a tu zonk totalnie nie było paliwa w przewodach... Więc wymieniłem filtr, wstrzyknąłem w wężyk przelewowy ten grubszy paliwo. I kręce i kręce i nic. Widać że paliwo się cofa i tyle no to mówię odpowietrzę układ, czytając tutaj że lekko poluzować nakrętki przy wtryskach i tak zrobiłem i polało się paliwo i dokręciłem kręce kręce i nic . Spróbowałem K2 do kokpitu w kolektor ssący psikać i kręcić mówili że po 4 sec powinno samo zaskoczyć a tu nic. Parę razy próbował zajęczał silnik na 2 sec i zgasł sam... Z tyłu chmura biała jak na niebie... Poziom oleju nic się nie zmienił, do chłodnicy też, paliwo w baku jest ponad 20 litrów... W czym może być problem? Jak kręci słychać jak paliwo idzie itp tylko brakuje mu tego odpalenia.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2014, 19:23 przez KLICHO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11735
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 paź 2014, 19:17

KLICHO, a gdzie tag :?: :!: _uwaga

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 19:25

Już poprawione

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 paź 2014, 19:32

Było nie zakładać ori filtra, musisz te powietrze wyeliminować na początek, a potem po poluzowaniu nakretek jak będzie juz paliwo próbuj odpalić, jak wszystko ok to powinien ""zagadać""

Obrazek Obrazek

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 19:43

Paliwo wylewało się z pod nakrętek i nadal nie gada. Filtr Boscha mam który wygląda jak ten pierwszy na obrazku. Zgadzał się z tym co miałem

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 paź 2014, 20:14

a na tym k2 do kokpitu chodzil??

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 20:15

Słychać jak odpalił ale chodził 2 sec i padał i biały dym po k2. Teraz też znowu próbowałem ale nic niestety ale już nie było żadnego dymku

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 paź 2014, 20:26

bialy dym to niespalona ropa, czyli paliwo idzie do cyl.
sprubuj wlozyc stare wtryski moze

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 20:38

Hmmm a możliwe że wina wtrysku sterującego ?

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 03 paź 2014, 20:43

Miałem identyczny problem jak ty, ale nie po zmianie wtrysków tylko filtra paliwa. Po 2 dniach problem ustąpił, bo też musiałem b długo kręcić, żeby odpalił, a po dopaleniu przerywał gasł. Dopiero jak zupełnie się układ odpowietrzył auto zaczęło jeździć normalnie. Sprawdź czy nie wycieka ci spod pompy paliwo, bo jeżeli wycieka to może się zapowietrza i dlatego nie chcę zagadać.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 paź 2014, 20:45

bez wtrysku sterujacego ma odpalic

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 20:54

A może być totalnie zapowietrzony układ że nie ma opcji aby odpalił ?

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 03 paź 2014, 20:58

U mnie na przykład po zmianie filtra wessał całe paliwo z wężyków bo źle dokręciłem węże na początku i zgasł. Później jak już podokręcałem, napompowałem trochę paliwa do pompy i dluuuugo pokręciłem to zagadał. Ale pierwsze 2 dni miałem problem z odpalaniem. Sprawdź czy dobrze masz przewody podokręcane, u mnie widać było normalnie bańki powietrza na 2-3 cm. Teraz na jałowych ich nie mam, ale jak podgazuje to się pojawiają. U mnie problem z powietrzem przewodach już zdiagnozowałem, mam wyciek przy rodzielaku wielotłokowym, ale u Ciebie mogą to być źle założone przewody. Sprawdź zaciski i nie baw się w śrubokręt tylko bierz klucz 7 i posprawdzaj przewody <ok>

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 21:04

Jak wszystko śmigało to zawsze miał parę baniek powietrza 1cm w przewodach ale paliwo się nie cofało. A teraz jak zgaszę to wraca się całkowicie i przewody są puste

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 paź 2014, 21:08

jak wyrzuca paliwo z pompy to znaczy ze pompka wstepna kaput, albo zaworek wisi.
ale jak paliwo na wtryski idzie to ma gadac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl