[B4 2.0 ABT] Wysokie obroty!!!
[B4 2.0 ABT] Wysokie obroty!!!
Witam.
Mam problem. Nie mogę poradzić sobie z obrotami silnika!! Wymieniłem już 2 razy nastawnik przepustnicy i nic. Wymieniłem czujnik tem. niebieski i kołnierz pod wtryskiem, membrane gazu. Na zimnym silniku jest ok lecz jak się rozgrzeje i podczas jazdy wcisnę sprzęgło to obroty nie spadają i czuć jak pedał gazu sam się rusza. i to wszystko na LPG na benzynie objawy są podobne. A czasami jest tak jak by audica dostała okresu :lol: i nie trzyma obrotów i do razu gaśnie i po chwili znowu wysokie obroty. Zauważyłem ze jak zdejmę filtr powietrza to jest lux. Czytam i czytam lecz nie mogę sobie poradzić. Jedyna nadzieja w was koledzy :mrgreen:
Audi 80 b4 ABT 94, Gaz LOVATO , stag
Mam problem. Nie mogę poradzić sobie z obrotami silnika!! Wymieniłem już 2 razy nastawnik przepustnicy i nic. Wymieniłem czujnik tem. niebieski i kołnierz pod wtryskiem, membrane gazu. Na zimnym silniku jest ok lecz jak się rozgrzeje i podczas jazdy wcisnę sprzęgło to obroty nie spadają i czuć jak pedał gazu sam się rusza. i to wszystko na LPG na benzynie objawy są podobne. A czasami jest tak jak by audica dostała okresu :lol: i nie trzyma obrotów i do razu gaśnie i po chwili znowu wysokie obroty. Zauważyłem ze jak zdejmę filtr powietrza to jest lux. Czytam i czytam lecz nie mogę sobie poradzić. Jedyna nadzieja w was koledzy :mrgreen:
Audi 80 b4 ABT 94, Gaz LOVATO , stag
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Adaptacja nie jest konieczna, ale skoro robiłeś adaptacje to i pewnie błędy zczytałeś?
Podobny problem miałem w A4 1,8 co prawda nie mono wtrysk, winowajca była przepustnica po strzale skrzywiła się i reagowała na rozszerzalność cieplną jedna strona blokowała o korpus a z drugiej przerwa to były minimalne skrzywienia nie widoczne na pierwszy rzut oka.
Podobny problem miałem w A4 1,8 co prawda nie mono wtrysk, winowajca była przepustnica po strzale skrzywiła się i reagowała na rozszerzalność cieplną jedna strona blokowała o korpus a z drugiej przerwa to były minimalne skrzywienia nie widoczne na pierwszy rzut oka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tam jest tylko czujnik temperatury powietrza. Nie sądzę aby temperatura się tak mocno zmieniała gdy zdejmiesz filtr. A po zdjęciu filtra także na gazie polepszają się obroty? Jak tak to masz źle wyregulowany gaz bo powinny się pogarszać po rozłączeniu filtra.wilk25 pisze:A może to wina czujnika zasysanego powietrza?? Jak zdejmę filtr powietrza to obroty są w porządku.
Sprawdzałeś "podstawę gaźnika", nie masz w niej dziury?
No własnie ta gumowo plastikowa podstawa gaznika, u mnie ona była juz porzesiała i wymieniłem . uUmnie objawy były takie ze przepustnica sie blokowała. A co do obrotów u mnie dosc czesto na gazie jest tak ze po puszczeniu pedału gazu auto samo dodaje gazu i za chwile puszcza i jest ok. spróubuj to wymienic moze pomoze.
Już wymieniłem gumę i auto było tez u gazownika
U mnie cięgle są wysokie obroty jak puszcze pedał gazu.
[ Dodano: 2014-10-14, 23:24 ]
Nie wiem jaka może być przyczyna.
U mnie cięgle są wysokie obroty jak puszcze pedał gazu.
[ Dodano: 2014-10-14, 23:24 ]
zdejmę pokrywę filtra jak obroty są wysokie i od razu spadają.aldi pisze: A po zdjęciu filtra także na gazie polepszają się obroty? Jak tak to masz źle wyregulowany gaz bo powinny się pogarszać po rozłączeniu filtra.
Nie wiem jaka może być przyczyna.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
A w czym by miało szkodzic. Spowoduje jedynie skasowanie błednych adaptacji od gazu, bo reszta i tak jest w pamieci nieulotnej. Jak nie pasuje Ci kilka razy na dzien to zrob pstryczek i na noc odłączaj:D przy okazji zabezpieczenie antykradziejowe. Poza tym, sprawdz najpierw czy efekt bedzie Ci odpowiadał.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
aldi, niewypał, że tak powiem mam troche doswiadczenia w tej dziedzinie, i aby to sprawnie działało, trzeba jakies mega szybkie wtryski i muszą być ustawione daleko od zaworów. Zacząłem to lepić, ale lepiej sprawdzał sie 1 i 2 wtryski niż 4 przy zaworach. Efektem zmarnowałem 1 kolektor ssacy i musiałem szukać nowego i nic nie osiagnełem. Szkoda zachodu, bo gaz petli w tym aucie niemiłosiernie. Czasy w idle sa lekko poniżej 1ms a po lekkim musnieciu gazu skacza do 5ms. Trzebaby to auto przerobic na full sekwencje, wtedy i na gazie i na benzynie przybyłoby nawet mocy, tylko szkoda zachodu.