[B4 1.9 1Z] Jakie to wtryski?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:56
- Lokalizacja: suwałki
[B4 1.9 1Z] Kąt Wtrysku
Witam , mam pytanie chcialbym ustawic kąt wtrysku w mojej 80 1.9 z 94r na pierburgu, posiadam Vaga , Wyjasni mi ktoś jaki powinien być prawidlowy kąt wtrysku i jak go bezpiecznie ustawic? ,z Góry Dzieki
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Kąt Wtrysku
Kąt wtrysku ustaw na 50-55 jednostek, jak masz wprawe to i na uruchomionym silniku ustawisz sobie.piotrasek5 pisze:Witam , mam pytanie chcialbym ustawic kąt wtrysku w mojej 80 1.9 z 94r na pierburgu, posiadam Vaga , Wyjasni mi ktoś jaki powinien być prawidlowy kąt wtrysku i jak go bezpiecznie ustawic? ,z Góry Dzieki
Kąt wtrysku
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:56
- Lokalizacja: suwałki
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Po pierwsze nastawy sprawdzamy w Bassic Settings
Kąt wtrysku jest w drugim okienku , u Ciebie wartość 232 jest kosmiczna, więc coś jest nie tak , Normalnie powienien być 50-55 jednostek
Dawka Paliwa w czwartym okienku. U Ciebie jest 10 ( 2 mg) , trochę dużo, ale tragedii nie ma, można zejść do 15 jednostek (3 mg)
Kąt wtrysku jest w drugim okienku , u Ciebie wartość 232 jest kosmiczna, więc coś jest nie tak , Normalnie powienien być 50-55 jednostek
Dawka Paliwa w czwartym okienku. U Ciebie jest 10 ( 2 mg) , trochę dużo, ale tragedii nie ma, można zejść do 15 jednostek (3 mg)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:56
- Lokalizacja: suwałki
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:56
- Lokalizacja: suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No nie dziwota skoro kąt ponad 200 :roll: Ecu wywala błąd już od wartości kąta 120 ,bo już wtedy dwukrotnie przekarcza wartość zalecaną :roll:piotrasek5 pisze:Pali dobrze przy minusowej temp. zapomniałem napisać o błedzie podaje;
00550 - start of injection regulation 17-10 - control difference
a jak ma palić normalnie ,skoro paliwo się nie spala jak nalezy ,przy tak wczesnym wtrysku ,do tego jakiś "mądry " ,ustawił 2x większą dawkę ...Kąta zapewne nie ustawisz jak nalezy ,bo ci się regulacja na fasolach skończy ....skąd ja to znam ...poprawiałem nie raz po "wymieniaczach rozrządu " od siedmiu boleści ...jak nie kąt z kosmosu ,to napinacz napięty zamiast w prawo ,to w lewo :roll: koło na pompie wtryskowej przestawione o ząbek <ok> przy tak wysokiej wartości kąta ,wystarczy mi rzut oka ,na odległość korpusu pompy i wspornika i już wiem że przestawiona o ząbek ,i blokada na pewno nie wejdzie ,po ustawieniu 0 na kole zamochowym Kąt na 45-50 ,dawka ori ok.4 mg i spalnie nie powinno przekroczyć 6 litrów.Ale to wszystko do poprawienia w kilka minut 8-)piotrasek5 pisze:Co może być przyczyno , taka wysoka dawka paliwa , bo pali dużo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:56
- Lokalizacja: suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:56
- Lokalizacja: suwałki