[B3 1.8 JN] B3 1.8 JN +LPG nie równe obroty na PB
[B3 1.8 JN] B3 1.8 JN +LPG nie równe obroty na PB
Witam serdecznie , stałem się posiadaczem audi 80 B3 z silnikiem 1.8 JN wraz z instalacją gazową. Mój problem polega na tym że autko pali na LPG a na benzynie już nie, gdy odpalę go na na gazie i przerzucę na benzynę to auto nie trzyma obrotów chodzi by tak jak by pracowało na dwa cylindry a gdy wcisnę pedał gazu do końca to z trudem się wkręci ale łapie prawie maksymalne obroty. Zdarzy się ze trzyma jałowe obroty ale to są obroty na pograniczu z gaśnięciem silnika. Co zauważyłem pod maską to to że wtrysk rozruchowy został podłączony pod osobny kabel który zakończony jest wtyczką do zapalniczki ( jakaś rzeźba). Proszę o pomoc gdyż zbliża się zima a autko potrzebne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Był niedawno temat: https://audi80.pl/-b3-80-18s-jn-nie- ... t59861.htm
Zresztą do twojego przypadku pasuje każdy temat gdzie jest problem mechanicznym wtryskiem i pracą na benzynie.
Zresztą do twojego przypadku pasuje każdy temat gdzie jest problem mechanicznym wtryskiem i pracą na benzynie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak to jest ta kostka, gdy odłączyłem od niej wtyczkę silnik zaczoł normalnie pracować bo gdy była podłączona to czy zimny czy ciepły nie było różnicy, a ten czujnik to jest zamontowany przy wtryskach czy gdzieś indziej bo tam też coś mam na dwa kable. A i jeszcze pytanko czy jest taka mozliwość że ta kostak od regulacji składu mieszanki może być uszkodzona?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
http://tufotki.pl/IlCe9#p4413548
Na drugim zdjęciu też miałem przy tym urządzeniu odłączoną wtyczkę (podpiołem ją )
Na drugim zdjęciu też miałem przy tym urządzeniu odłączoną wtyczkę (podpiołem ją )
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To na drugim zdjęciu to zwór sterujący podciśnieniem do podciśnieniowego regulatora wyprzedzenia zapłonu jak dobrze widzę. To też może powodować problemy z wolnymi obrotami.
A czujnik dla ECU to ten na dole króćca. Na górze masz ten bliżej głowicy (ten wysoki z brązową wtyczką) to czujnik sterujący wtryskiem rozruchowym jak się nie mylę bo w JN jest jeszcze taka pozostałość po czystym mechanicznym wtrysku.
Numeru tego na dole nie mogę znaleźć pod ten silnik. Gdybyś chciał go kupić to najlepiej wykręcić i spróbować odczytać numer który się na nim znajduje.
A czujnik dla ECU to ten na dole króćca. Na górze masz ten bliżej głowicy (ten wysoki z brązową wtyczką) to czujnik sterujący wtryskiem rozruchowym jak się nie mylę bo w JN jest jeszcze taka pozostałość po czystym mechanicznym wtrysku.
Numeru tego na dole nie mogę znaleźć pod ten silnik. Gdybyś chciał go kupić to najlepiej wykręcić i spróbować odczytać numer który się na nim znajduje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków