poka fotosy Co do naciagu to polecam http://www.tyrestretch.com/ ;Dhypiak pisze:Witam
Mam pytanie związane z doborem opon do zawieszenia .
Obecnie mam założone zawieszenie GT Cupline -60mm przy silniku ABC czyli 2,6l , wydaje mi się że siedzi więcej niż 60mm .
Felgi to AZEV 17 x 8 i 8,5j a na nich opony 215/45/17 i 205/50/17 .
Teraz pytanie jakie opony można by było na to naciągnąć i które będą fajnie siedzieć w nadkolach. Myślałem o 195/40/17 do tego dystanse jakieś , ale czy przy tak małym obniżeniu i małej oponie nie będzie luki w nadkolu ? Teraz mi to ładnie siedzi , ale chciałem dać dystanse i troche naciągu zrobić. Proszę o porady
[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
hypiak pisze:Felgi to AZEV 17 x 8 i 8,5j
Na 8,5J 195/40/17 wygląda tak:hypiak pisze:195/40/17
Więcej fot na http://www.tyrestretch.com/8.5_195_40_R17/
Na 8J 195/40/17 wygląda tak:
Więcej foty na http://www.tyrestretch.com/8.0_195_40_R17/
Ogólnie wszystko zależy też od rodzaju opony jaki ma bok i jak się układa też bo jak widać na fotach ta sama szerokość inaczej się naciąga przy różnych producentach opon.
No i tutaj sie Kolego mylisz Wklady sa z opla astry ktore maja ok 34cm wysokosci wiec kolumna musiala byc skrocona Auto i tak siedzi w stosunku do serii ale nadal za wysoko jest helpery nie zalozone bo nie ma na nie miejsca odbojow nie ma wiec prosilbym o konkretna odpowiedz na moje pytanie a nie na dywagacje co zostalo zrobione z moim zawiasem....Kolczat pisze:pewnie zrobiles gwint na seryjnej kolumnie nie skracajac jej, wiec dopoki jej nie skrocisz to zadne dzialania nie poprawia obnizenia samochodu, a raczej jedynie obnizy komfort jazdy samochodem
Oczywiscie dziekuje Tobie Kolczat za czas poswiecony aby pomoc rozwiazac mi moj problem Tak jak pisalem chcialbym sie dowiedziec czy tym zabiegem uda mi sie nizej zejsc...
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
no widzisz nie dywagowalibysmy tutaj gdybys od razu napisal dokladnie co masz a nie:
swoja droga to musi on mega lezec, poka jakie foty
idac dalej w moim rozumieniu bo wciaz mam niejasnosci, auto lezy na kolumnie czy jest jeszcze troche luzu na skok amora? jezeli tak to mysle ze wywalenie nakretki, ktora pewnie jest w najnizszej pozycji na gwincie powinno troche pomoc, pozniej tak jak pisales sprezyna krotsza w razie czego, nic wiecej nie wykombinujesz, mozesz najwyzej jeszce skrocic kolumne i wlozyc jakis customowy wklad, ale musisz tez myslec o drazku kierowniczym ktory moze sie w pewnym momencie oprzec o bude i wtedy bedzie buba...Przybysz pisze:Chce zejść niżej i myślę nad takim rozwiązaniem ze wywalam jedna nakrętkę plus niższa sprężyna i teraz pytanie jeżeli dałbym krótszy amor to coś mi da czy nie
swoja droga to musi on mega lezec, poka jakie foty
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
skoti, nie wydaje mi sie bo co Ci da skrocenie amora skoro kolumna wciaz bedzie powodowala opieranie sie o nia auta... moim zdaniem krotsze sprezyny, wywalenie nakretki badz wieksze skrocenie kolumny z amorem, a najlepszym sprawdzeniem mozliwosci kolumny jest poskladanie auta bez sprezyn (nie mowie o jezdzeniu, a tylko polozeniu auta na kołach) wtedy zobaczylo by sie mozliwosc kolumny na ile pozwala obnizyc i jezeli auto sie na niej opiera to trzeba ja bardziej ciac, przy okazji mozna pomierzyc ile chce sie jeszcze zejsc, a jezeli obniza duzo wiecej niz ze sprezyna w najnizszym punkcie to wtedy ciecie sprezyn, wyrzucanie nakretek i tego typu kombinacje... jednak przestrzegam na przyszlosc ze zbyt duzym scinaniem kolumny, ale to juz temat na glebszy wywod