no widzisz nie dywagowalibysmy tutaj gdybys od razu napisal dokladnie co masz a nie:
Przybysz pisze:Chce zejść niżej i myślę nad takim rozwiązaniem ze wywalam jedna nakrętkę plus niższa sprężyna i teraz pytanie jeżeli dałbym krótszy amor to coś mi da czy nie
idac dalej w moim rozumieniu bo wciaz mam niejasnosci, auto lezy na kolumnie czy jest jeszcze troche luzu na skok amora? jezeli tak to mysle ze wywalenie nakretki, ktora pewnie jest w najnizszej pozycji na gwincie powinno troche pomoc, pozniej tak jak pisales sprezyna krotsza w razie czego, nic wiecej nie wykombinujesz, mozesz najwyzej jeszce skrocic kolumne i wlozyc jakis customowy wklad, ale musisz tez myslec o drazku kierowniczym ktory moze sie w pewnym momencie oprzec o bude i wtedy bedzie buba...
swoja droga to musi on mega lezec, poka jakie foty