[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Od zawsze nie cierpię wystających spod zderzaka puszek wydechu z kwasówki. Może dlatego, że z taką kupiłem moje cabrio... niesmak pozostał i chcę puszkę ukryć, a eksponować tylko końcowe rurki.
Dziś cały układ wydechowy został pomalowany na czarno. Ale końcówki jeszcze nie są chyba przyspawane.
Zapraszam na odsłuch V6
Dziś cały układ wydechowy został pomalowany na czarno. Ale końcówki jeszcze nie są chyba przyspawane.
Zapraszam na odsłuch V6
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Ja lubię r5, v6 (od niedawna nawet TDI jeśli wydech jest odpowiedni) i v8.
Najbliższe sercu są mi V8 z audi. Ale wycofałem się ze swapa na v8, więc zostało mi podpicować seryjne v6. Radochy i tak dało dużo te dłubanie
Na początku marzyłem o cabrio z r5, ale trafiałem same zajechane trupy i kolega poradził mi, by nie szukać wśród tych starych roczników i po prostu kupić młodszy rocznikowo, bo będzie łatwiej trafić zadbany egzemplarz. I tak się stało, z tym, że nowsze roczniki nie miały już jednostek R5.
Najbliższe sercu są mi V8 z audi. Ale wycofałem się ze swapa na v8, więc zostało mi podpicować seryjne v6. Radochy i tak dało dużo te dłubanie
Na początku marzyłem o cabrio z r5, ale trafiałem same zajechane trupy i kolega poradził mi, by nie szukać wśród tych starych roczników i po prostu kupić młodszy rocznikowo, bo będzie łatwiej trafić zadbany egzemplarz. I tak się stało, z tym, że nowsze roczniki nie miały już jednostek R5.
co do wydechu w tdi to chyba trzeba będzie liczyć na dymienie więc do cabrio średnio pasuje, myślałem co by tu zrobić z wydechem żeby zagłuszyć klepanie silnika ale chyba nici z tego będą. 8-)ATLAS pisze:Ja lubię r5, v6 (od niedawna nawet TDI jeśli wydech jest odpowiedni) i v8.
Najbliższe sercu są mi V8 z audi. Ale wycofałem się ze swapa na v8, więc zostało mi podpicować seryjne v6. Radochy i tak dało dużo te dłubanie
Ja brałem pod uwagę jednie v6 w cabrio bo miałem juz jednego k-jeta i dziekuje bardzo , ten pociąg nie dla mnie .ATLAS pisze:Ja lubię r5, v6 (od niedawna nawet TDI jeśli wydech jest odpowiedni) i v8.
Najbliższe sercu są mi V8 z audi. Ale wycofałem się ze swapa na v8, więc zostało mi podpicować seryjne v6. Radochy i tak dało dużo te dłubanie
Na początku marzyłem o cabrio z r5, ale trafiałem same zajechane trupy i kolega poradził mi, by nie szukać wśród tych starych roczników i po prostu kupić młodszy rocznikowo, bo będzie łatwiej trafić zadbany egzemplarz. I tak się stało, z tym, że nowsze roczniki nie miały już jednostek R5.
A nad swapem na R5 ale ABY lub 3B cały czas myślę i powiem że mam juz motor na oku który na mnie czeka - ale to melodia przyszłości pewnie jakie 5 lat
Po zmianie wydechu nie wyczułem nic dziwnego, więc jeśli coś słyszysz to pewnie to miałem też wcześniej, ale się przyzwyczaiłem. Chłopaki też nie słyszeli nic niepokojącego, ani brzydkiego. Może kamera okłamuje dźwięk.Artur89 pisze:Ty tez wczesniej mialeś taki dziwny dzwiek od ok. 1500-3000 obr??
Boberro, jak chciałem zakupić A5 to ten film przekonywał mnie do TDI, ale tylko V6:
2 miesiące temu kupiłem A6 C5 1.9 TDi dla ukochanej i to klekocze bez żadnej melodii.
stawsz, zatem będzie RS2 cabrio
quick, podoba Ci się brzmienie?
Atlas rs2 to nigdy nie bedzie z wiadomych powodów - a co do silnika to kolega ma taki tylko bez turbo , stoi zalany już ze 4 lata i powiem szczerze że chce sie go pozbyć prawie ze za free - ja sie waham bo wiem ze jak go wezmę to bedzie mnie kusiło aby go wsadzić - ale za czym to by sie stało trzeba by go rozebrać na czesci posprawdzać , wymienić co potrzeba i dopiero upychać w aucie - nie jest to jak wiesz prosty temat. Ja w sumie tez ciągle myślę, bo ja bym miał luźne z 15000 zł to juz bym go miał u siebie