[2.8 AAH COUPE QUATTRO] Co z gazem??
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
[2.8 AAH COUPE QUATTRO] Co z gazem??
Witam klubowiczów,
Piszę ponieważ od rana bije się z myślami więc pomyślałem że poradzę się was.
Ale od początku. Jestem posiadaczem CQ z silnikiem aah 2.8 zasilanej gazem.
Samochód własnie wrócił od mechanika gdzie przeszedł gruntowne uszczelnienie silnika, wymianę rozrządu, sprzęgła, zawieszenia itp. itd.
Pozostała jeszcze kwestia LPG a raczej wymiany zbiornika ponieważ ten poprzedni stracił ważność.
I teraz pojawił się dylemat: pakować kase w nowy zbiornik i przeniesienie wlewu pod klapkę wlewu paliwa czy wywalić LPG z auta...
Koszt wywalenia 200zł + przegląd 100
Koszt wymiany butli i zaworu 600zł + 160 przegląd
Dodam że autem jeżdzę okazyjnie a jeżeli już to na dłuższych trasach 200-300km
Na co dzień mam do dyspozycji auto służbowe.
W roku moim audi robię ok 10 000 km max.
Pytanie- zostawiać gaz czy do wywalenia?
Z góry
Piszę ponieważ od rana bije się z myślami więc pomyślałem że poradzę się was.
Ale od początku. Jestem posiadaczem CQ z silnikiem aah 2.8 zasilanej gazem.
Samochód własnie wrócił od mechanika gdzie przeszedł gruntowne uszczelnienie silnika, wymianę rozrządu, sprzęgła, zawieszenia itp. itd.
Pozostała jeszcze kwestia LPG a raczej wymiany zbiornika ponieważ ten poprzedni stracił ważność.
I teraz pojawił się dylemat: pakować kase w nowy zbiornik i przeniesienie wlewu pod klapkę wlewu paliwa czy wywalić LPG z auta...
Koszt wywalenia 200zł + przegląd 100
Koszt wymiany butli i zaworu 600zł + 160 przegląd
Dodam że autem jeżdzę okazyjnie a jeżeli już to na dłuższych trasach 200-300km
Na co dzień mam do dyspozycji auto służbowe.
W roku moim audi robię ok 10 000 km max.
Pytanie- zostawiać gaz czy do wywalenia?
Z góry
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 23:01 przez krzysiek_kw15, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [2.8 AAH COUPE QUATTRO]
zostawic
Cześć Proste że zostawić.Na benzynie przecież zawsze możesz jeździć.Butle można poszukać na szrocie z ważnymi papierami lub w internecie. Jest jeszcze opcja o której nie wiedziałem.Podjeżdżasz autem za nim Ci się skończy i legalizujesz na następne 10 lat .Nawet istnieje możliwość bez demontowania butli podbić papier.Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
No właśnie Panowie zapomniałem dodać że nie planuje sprzedaży auta.
Planuje natomiast doprowadzenie go do jak najlepszego stanu seryjnego i trzymania w garażu dla potomności.
Chciałbym aby była to pełna seria a myślę że warsztat jest dobry (skóra, klimatronik, quattro, i praktycznie ostatni wypust).
Kurcze spac nie będę musze to wszystko przeliczyć:)
Oczywiście przyjmę każdą radę
Dodam jeszcze że instalacja to jedna z pierwszych sekwencji na sterowniku Zenit z mikserem Zavoli (mikser 2letni). Instalacja założona 10 lat temu...
Planuje natomiast doprowadzenie go do jak najlepszego stanu seryjnego i trzymania w garażu dla potomności.
Chciałbym aby była to pełna seria a myślę że warsztat jest dobry (skóra, klimatronik, quattro, i praktycznie ostatni wypust).
Kurcze spac nie będę musze to wszystko przeliczyć:)
Oczywiście przyjmę każdą radę
Dodam jeszcze że instalacja to jedna z pierwszych sekwencji na sterowniku Zenit z mikserem Zavoli (mikser 2letni). Instalacja założona 10 lat temu...
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW