Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8 AAH COUPE QUATTRO] Co z gazem??

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

[2.8 AAH COUPE QUATTRO] Co z gazem??

Post autor: krzysiek_kw15 » 27 lis 2014, 17:53

Witam klubowiczów,

Piszę ponieważ od rana bije się z myślami więc pomyślałem że poradzę się was.
Ale od początku. Jestem posiadaczem CQ z silnikiem aah 2.8 zasilanej gazem.
Samochód własnie wrócił od mechanika gdzie przeszedł gruntowne uszczelnienie silnika, wymianę rozrządu, sprzęgła, zawieszenia itp. itd.
Pozostała jeszcze kwestia LPG a raczej wymiany zbiornika ponieważ ten poprzedni stracił ważność.
I teraz pojawił się dylemat: pakować kase w nowy zbiornik i przeniesienie wlewu pod klapkę wlewu paliwa czy wywalić LPG z auta...

Koszt wywalenia 200zł + przegląd 100
Koszt wymiany butli i zaworu 600zł + 160 przegląd

Dodam że autem jeżdzę okazyjnie a jeżeli już to na dłuższych trasach 200-300km
Na co dzień mam do dyspozycji auto służbowe.

W roku moim audi robię ok 10 000 km max.

Pytanie- zostawiać gaz czy do wywalenia?

Z góry <piwo>
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 23:01 przez krzysiek_kw15, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE

Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Re: [2.8 AAH COUPE QUATTRO]

Post autor: IGSMan » 27 lis 2014, 18:33

zostawic

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 27 lis 2014, 20:27

Cześć :-) Proste że zostawić.Na benzynie przecież zawsze możesz jeździć.Butle można poszukać na szrocie z ważnymi papierami lub w internecie. Jest jeszcze opcja o której nie wiedziałem.Podjeżdżasz autem za nim Ci się skończy i legalizujesz na następne 10 lat .Nawet istnieje możliwość bez demontowania butli podbić papier.Pozdrawiam :-)
Moje sunia:
Audi COUPE 2.8 AAH+Blos

Audi COUPE

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 27 lis 2014, 21:15

Jeśli planujesz sprzedać samochód w najbliższych latach to bardziej opłaca się zostawić. Szybciej pójdzie.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 lis 2014, 22:10

Zostaw, jeśli instalacja jest sensowna (czyt. sekwencja) to silnikowi nie zaszkodzi a przy ewentualnej odsprzedaży będzie to wartość dodana. Dodatkowo jazda będzie o połowę tańsza.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
szymsik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 30 maja 2007, 09:55
Lokalizacja: Wrocław/Blachownia

Post autor: szymsik » 27 lis 2014, 22:11

Moim zdaniem decyzja należy tylko i wyłącznie do ciebie , jeśli było by mnie stać na to żeby jeździć na Pb to bym jeździł na Pb :mrgreen: Jeśli też chodzi o sprzedanie auta to w 2 przypadkach też nie powinno być problemu ;-) Musisz na spokojnie przemyśleć przeliczyć itp. Pozdro
Jest ---> Coupe B4 Q
Było ---> B3 1.8E
Kody lakierów Audi 80

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 lis 2014, 22:37

Ja bym wyrzucał bez zastanowienia, nie dość że masz innego auto i robisz znikome przebiegi to szkoda niszczyć auto. Coupe quattro jest mało, i już ich nie przybywa. Jak ktoś szuka dla siebie na dłużej to gaz na pewno jest MINUSEM, bynajmniej dla mnie na pewno.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 27 lis 2014, 23:12

No właśnie Panowie zapomniałem dodać że nie planuje sprzedaży auta.
Planuje natomiast doprowadzenie go do jak najlepszego stanu seryjnego i trzymania w garażu dla potomności.

Chciałbym aby była to pełna seria a myślę że warsztat jest dobry (skóra, klimatronik, quattro, i praktycznie ostatni wypust).


Kurcze spac nie będę :P musze to wszystko przeliczyć:)

Oczywiście przyjmę każdą radę


Dodam jeszcze że instalacja to jedna z pierwszych sekwencji na sterowniku Zenit z mikserem Zavoli (mikser 2letni). Instalacja założona 10 lat temu...
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE

Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 28 lis 2014, 15:04

krzysiek_kw15 pisze:Dodam jeszcze że instalacja to jedna z pierwszych sekwencji na sterowniku Zenit z mikserem Zavoli (mikser 2letni). Instalacja założona 10 lat temu...

Jak działa to zostaw - możesz używać lub nie a zawsze może ją w między czasie wywalić.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 30 lis 2014, 11:19

jazda 10000 na lpg rocznie to oszczednosc jakies 2000...a slupek AAH z malym przebiegiem w idealnym stanie jezdzacy na oleju 5W40 jak sie znajdzie to pewnie bedzie kosztowal max 250ojro (ja znalazlem :))....i spac spokojnie :-P

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 02 gru 2014, 23:49

a więc gaz został na pokładzie.
Dziękuję wszystkim za porady

<piwo> dla wszystkich :)
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE

Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga