Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8 AAH COUPE QUATTRO] Co z gazem??

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

[2.8 AAH COUPE QUATTRO] Co z gazem??

Post autor: krzysiek_kw15 » 27 lis 2014, 17:53

Witam klubowiczów,

Piszę ponieważ od rana bije się z myślami więc pomyślałem że poradzę się was.
Ale od początku. Jestem posiadaczem CQ z silnikiem aah 2.8 zasilanej gazem.
Samochód własnie wrócił od mechanika gdzie przeszedł gruntowne uszczelnienie silnika, wymianę rozrządu, sprzęgła, zawieszenia itp. itd.
Pozostała jeszcze kwestia LPG a raczej wymiany zbiornika ponieważ ten poprzedni stracił ważność.
I teraz pojawił się dylemat: pakować kase w nowy zbiornik i przeniesienie wlewu pod klapkę wlewu paliwa czy wywalić LPG z auta...

Koszt wywalenia 200zł + przegląd 100
Koszt wymiany butli i zaworu 600zł + 160 przegląd

Dodam że autem jeżdzę okazyjnie a jeżeli już to na dłuższych trasach 200-300km
Na co dzień mam do dyspozycji auto służbowe.

W roku moim audi robię ok 10 000 km max.

Pytanie- zostawiać gaz czy do wywalenia?

Z góry <piwo>
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 23:01 przez krzysiek_kw15, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Re: [2.8 AAH COUPE QUATTRO]

Post autor: IGSMan » 27 lis 2014, 18:33

zostawic

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 27 lis 2014, 20:27

Cześć :-) Proste że zostawić.Na benzynie przecież zawsze możesz jeździć.Butle można poszukać na szrocie z ważnymi papierami lub w internecie. Jest jeszcze opcja o której nie wiedziałem.Podjeżdżasz autem za nim Ci się skończy i legalizujesz na następne 10 lat .Nawet istnieje możliwość bez demontowania butli podbić papier.Pozdrawiam :-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lis 2014, 21:15

Jeśli planujesz sprzedać samochód w najbliższych latach to bardziej opłaca się zostawić. Szybciej pójdzie.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 lis 2014, 22:10

Zostaw, jeśli instalacja jest sensowna (czyt. sekwencja) to silnikowi nie zaszkodzi a przy ewentualnej odsprzedaży będzie to wartość dodana. Dodatkowo jazda będzie o połowę tańsza.

Awatar użytkownika
szymsik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 30 maja 2007, 09:55
Lokalizacja: Wrocław/Blachownia

Post autor: szymsik » 27 lis 2014, 22:11

Moim zdaniem decyzja należy tylko i wyłącznie do ciebie , jeśli było by mnie stać na to żeby jeździć na Pb to bym jeździł na Pb :mrgreen: Jeśli też chodzi o sprzedanie auta to w 2 przypadkach też nie powinno być problemu ;-) Musisz na spokojnie przemyśleć przeliczyć itp. Pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 lis 2014, 22:37

Ja bym wyrzucał bez zastanowienia, nie dość że masz innego auto i robisz znikome przebiegi to szkoda niszczyć auto. Coupe quattro jest mało, i już ich nie przybywa. Jak ktoś szuka dla siebie na dłużej to gaz na pewno jest MINUSEM, bynajmniej dla mnie na pewno.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 27 lis 2014, 23:12

No właśnie Panowie zapomniałem dodać że nie planuje sprzedaży auta.
Planuje natomiast doprowadzenie go do jak najlepszego stanu seryjnego i trzymania w garażu dla potomności.

Chciałbym aby była to pełna seria a myślę że warsztat jest dobry (skóra, klimatronik, quattro, i praktycznie ostatni wypust).


Kurcze spac nie będę :P musze to wszystko przeliczyć:)

Oczywiście przyjmę każdą radę


Dodam jeszcze że instalacja to jedna z pierwszych sekwencji na sterowniku Zenit z mikserem Zavoli (mikser 2letni). Instalacja założona 10 lat temu...

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 28 lis 2014, 15:04

krzysiek_kw15 pisze:Dodam jeszcze że instalacja to jedna z pierwszych sekwencji na sterowniku Zenit z mikserem Zavoli (mikser 2letni). Instalacja założona 10 lat temu...

Jak działa to zostaw - możesz używać lub nie a zawsze może ją w między czasie wywalić.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 30 lis 2014, 11:19

jazda 10000 na lpg rocznie to oszczednosc jakies 2000...a slupek AAH z malym przebiegiem w idealnym stanie jezdzacy na oleju 5W40 jak sie znajdzie to pewnie bedzie kosztowal max 250ojro (ja znalazlem :))....i spac spokojnie :-P

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 02 gru 2014, 23:49

a więc gaz został na pokładzie.
Dziękuję wszystkim za porady

<piwo> dla wszystkich :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl