[2.0 ABK LPG B4] wyciek oleju z czujnika
Świeci kontrolka ciśnienia oleju
Witam. Mam problem, wymieniłem dolny czujnik który ciekł(1,8 +/-0,2 bara taki był i taki założyłem) na nowy i olej nie cieknie ale świeci kontrolka(cały czas). Czy muszę wymienić ponownie czujnik czy podłączyć VAG-a. Co może być przyczyną?spiczi pisze:marka z dolnej połki, mój czujnik tej marki wytrzymał 11 miesiecy i dawał fałszywe alarmy o niskim ciśnieniu oleju.jaś-u pisze:wracam z wieściami :mrgreen:
wymieniłem czujnik. .... kupiłem go za 12 zł (topran).
Kabelków nie mogłem pomylić bo jest tylko jeden, a czujnik ma 1,8 bara +/-0,5 i stary też tyle miał(to jest ten dolny od wysokiego ciśnienia), czy jeśli poziom oleju jest nad min. na bagnecie to górny czujnik niskiego ciśnienia może zapalać kontrolkę ?Jarewa pisze:Pomyliłeś kabelki albo masz pecha i walnął tobie czujnik 0.5 bara
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To odłącz wszystkie dwie bańki i sprawdź reakcje wtedy na wolnych powinno być bez kontrolki a powyżej 2tyś obrotów się zaświeci i piszczy.
Bo ja zrozumiałem że ci piszczy ciągle czy to jałowe obroty czy wysokie. Wiec tylko czujnik niskiego ciśnienia nas interesuje lub jego linia i zwarcie do masy. Poziom oleju nie bardzo gra dużą role no chyba że go brakuje.
Bo ja zrozumiałem że ci piszczy ciągle czy to jałowe obroty czy wysokie. Wiec tylko czujnik niskiego ciśnienia nas interesuje lub jego linia i zwarcie do masy. Poziom oleju nie bardzo gra dużą role no chyba że go brakuje.
Nie piszczy ciągle, tylko świeci. Zrobiłem jak mówisz, odłączyłem i dalej świeci a powyżej 2 tys.obr. dodatkowo piszczy, wymieniłem znowu czujnik na nowy i dalej świeci, żadnych zmian, już nie wiem co mam robić, chyba uszczelnię stary i założę, chociaż nie świecił w czasie jazdy po oczachJarewa pisze:To odłącz wszystkie dwie bańki i sprawdź reakcje wtedy na wolnych powinno być bez kontrolki a powyżej 2tyś obrotów się zaświeci i piszczy.
Bo ja zrozumiałem że ci piszczy ciągle czy to jałowe obroty czy wysokie. Wiec tylko czujnik niskiego ciśnienia nas interesuje lub jego linia i zwarcie do masy. Poziom oleju nie bardzo gra dużą role no chyba że go brakuje.