
Ja wymieniałem tego białego gnojka oczywiście bez odpowiednich narzędzi ( a co/ nie dam rady?) i uszkodziłem jeden króciec chłodniczki oleju. Odpowiednie narzędzia to podstawa.
Witam. Mam problem, wymieniłem dolny czujnik który ciekł(1,8 +/-0,2 bara taki był i taki założyłem) na nowy i olej nie cieknie ale świeci kontrolka(cały czas). Czy muszę wymienić ponownie czujnik czy podłączyć VAG-a. Co może być przyczyną?spiczi pisze:marka z dolnej połki, mój czujnik tej marki wytrzymał 11 miesiecy i dawał fałszywe alarmy o niskim ciśnieniu oleju.jaś-u pisze:wracam z wieściami :mrgreen:
wymieniłem czujnik. .... kupiłem go za 12 zł (topran).
Kabelków nie mogłem pomylić bo jest tylko jeden, a czujnik ma 1,8 bara +/-0,5 i stary też tyle miał(to jest ten dolny od wysokiego ciśnienia), czy jeśli poziom oleju jest nad min. na bagnecie to górny czujnik niskiego ciśnienia może zapalać kontrolkę ?Jarewa pisze:Pomyliłeś kabelki albo masz pecha i walnął tobie czujnik 0.5 bara
Nie piszczy ciągle, tylko świeci. Zrobiłem jak mówisz, odłączyłem i dalej świeci a powyżej 2 tys.obr. dodatkowo piszczy, wymieniłem znowu czujnik na nowy i dalej świeci, żadnych zmian, już nie wiem co mam robić, chyba uszczelnię stary i założę, chociaż nie świecił w czasie jazdy po oczachJarewa pisze:To odłącz wszystkie dwie bańki i sprawdź reakcje wtedy na wolnych powinno być bez kontrolki a powyżej 2tyś obrotów się zaświeci i piszczy.
Bo ja zrozumiałem że ci piszczy ciągle czy to jałowe obroty czy wysokie. Wiec tylko czujnik niskiego ciśnienia nas interesuje lub jego linia i zwarcie do masy. Poziom oleju nie bardzo gra dużą role no chyba że go brakuje.