[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy
Ja u siebie podorabiałem ta gąbkę na wszystkich klapkach (tylko trochę cieńsza) prawie na szczelnie ale tak żeby sie swobodnie otwierała i zamykała.
ps. mój rekord w wymianie nagrzewnicy to 3 godziny ale to było przy sprzyjających warunkach atmosferycznych bo na polu przy 15 mrozie trzeba się było uwijać żeby nie zmarznąć <ok> osobiście polecam nissens u siebie mam 6 rok i jest ok
ps. mój rekord w wymianie nagrzewnicy to 3 godziny ale to było przy sprzyjających warunkach atmosferycznych bo na polu przy 15 mrozie trzeba się było uwijać żeby nie zmarznąć <ok> osobiście polecam nissens u siebie mam 6 rok i jest ok
- FilippoAudi80
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2012, 17:22
- Lokalizacja: Kamieńsk/Łódzkie
Siema. Mam pytanie, wiem że pewnie jest to może gdzieś na forum ale czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do wymiany sa potrzebne jakieś specjalne klucze czy zwykłe podstawowe znajdujące sie w każdym garażu? I mam jeszcze jedno pytanie odnośnie samej nagrzewnicy, sa różne opinie i nie wiem do końca jaką kupić. Najlepiej nową ze sklepu? Jakiej firmy? Ile mniej wiecej powinna kosztować? z góry dzieki i życzcie mi powodzenia przy wymianie <ok>
FilippoAudi80 pisze:Siema. Mam pytanie, wiem że pewnie jest to może gdzieś na forum ale czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do wymiany sa potrzebne jakieś specjalne klucze czy zwykłe podstawowe znajdujące sie w każdym garażu? I mam jeszcze jedno pytanie odnośnie samej nagrzewnicy, sa różne opinie i nie wiem do końca jaką kupić. Najlepiej nową ze sklepu? Jakiej firmy? Ile mniej wiecej powinna kosztować? z góry dzieki i życzcie mi powodzenia przy wymianie <ok>
firmy najlepsiejsze nissen behr
co do wymiany standardowy majsterkowicz raczej powinien mieć wszystko w swoim arsenale
Uważajcie i zwracajcie uwage na nagrzewnice jaką kupujecie oraz na to czy znajduje się na niej jakakolwiek substancja. Ja nie zwracałem zbytnio uwagi na markę nagrzewnicy i nie wiem kto byl jej producentem ale w sklepie powiedzieli mi że bedzie git. Okazało sie ze ten git towar no name co prawda spełnia swoją funkcję i działa już dłuższy czas ale po zamontowaniu i rozgrzaniu silnika w kabinie miałem wędzarnie i to dosłownie. Nagrzewnica była czymś zabezpieczona (okazało sie po kolejnym demontazu) czymś olejopodobnym i to sie wypalało. Po kilkukrotnym rozgrzaniu silnika dymu już nie bylo ale za to capiło okropnie nadal i w związku z tym rozbierałem wszystko jeszcze raz aby wyczyścić nagrzewnice. Po tym zabiegu moglem sie dopiero cieszyc z czystego powietrza z nawiewu.
wymiana nagrzewnicy
Cześć!To trzeba wszystko rozebrać w Audi 80 B4,żeby wymienić nagrzewnicę? <osohozi> Bo u mnie siadło ogrzewanie,mechanik wymienił termostat,ale ledwo grzeje,stwierdził,że to nagrzewnica....P.S.Jak już się okaże,że jednak trzeba...bo widzę na forum,że tak... :roll: to gdzie to tanio zrobić w OPOLU,bo sam nie wiem,czy dam radę,po za tym brak czasu... HELP ME!!! <mikolaj>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Streszczę Ci wyszystkie 24 strony tego tematów trzeba literami: Takjaro88 pisze:To trzeba wszystko rozebrać w Audi 80 B4,żeby wymienić nagrzewnicę? <osohozi>
Ponoć da się jakoś wyjąć nagrzewnice trochę ograniczając rozbieranie (gdzieś to było opisane). Ale i tak osoba która to zrobiła stwierdziła że nie warto bo kosztuje to więcej nerwów i czasowo nie wychodzi lepiej.
- FilippoAudi80
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2012, 17:22
- Lokalizacja: Kamieńsk/Łódzkie
- FilippoAudi80
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2012, 17:22
- Lokalizacja: Kamieńsk/Łódzkie