Witam.
Dostałem wiadomość o rozbitej przodem Audi 80 w coupe. Posiadam 90 B3 i miałbym pYtanie czy dało by przeożyć przod z mojej do tej drugiej? chodzi mi o błotniki i o zderzak bo maska pewnie nie podejdzie? Dorzucam fotki jak wygląda teraz a jak wyglądała. Dodam, że silnik to 2.4 180 KM z Audi a6 2005r.
[80/90] Przód z sedana b3 do coupe?
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
- Paweł Olsztyn
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
- Lokalizacja: Olsztyn
90B3 ma się nie jak do tego frontu B4 coupe. Masz maskę B4 kontra B3, błotniki w coupe mają inne szersze listwy, zderzak z b3 80/90 w coupe od razu sugeruje że była co najmniej "bita".
Jak chcesz składać te coupe to tylko na oryginalnych częściach (używanych) i wcale tanio nie będzie.
Wszystko kwestią za jakie pieniądze możesz tego tuningowego ulepa kupić ?
Jak chcesz składać te coupe to tylko na oryginalnych częściach (używanych) i wcale tanio nie będzie.
Wszystko kwestią za jakie pieniądze możesz tego tuningowego ulepa kupić ?
2.500 zł jeśli pojade 5 stycznia i zabiore mu to z podwórka. i to jest b3 po jakiś śmiesznych przeróbkach frontu. do wymiany zderzaki przód, tył, błotniki przód, lampy przód i prawa tył, pas dół, góra, chłodnica. i niewiem co tam jeszcze bo dzwoniłem i mi tyle powiedział. co do lakierowania to nie mam problemu z tym (za free) tylko lakier
- Paweł Olsztyn
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
- Lokalizacja: Olsztyn
Szkoda niszczyć Twoja 90tkę dla tej coupe, same części blacharskie to okolice 800-1000zł (to bardzo mocno ogólnikowa wycena) lampy przednie oryginalne w stanie co najmniej dobrym min 300zł, plus części o których w tym momencie nie wiadomo ...
Jedno to doprowadzić to do stanu jeżdżącego po taniości, a co innego zrobić to zgodnie ze sztuką. Rozpiętość cenowa w obu przypadkach jest znacząca.
Szczerze Ci powiem, że doprowadzenie tego do serii to niemal równowartość tego co za nią zapłacisz (patrząc ne te progi, klamki itp), a pytanie jeszcze do kiedy jest OC i PT.
Nie wiem czy warto Ci się z tym bawić, za okolice 5 tyś można znaleźć fajne mocne auto z quattro, przynajmniej baza będzie zacniejsza.
Moim zdaniem to jest warte max 1500-1600zł
Jedno to doprowadzić to do stanu jeżdżącego po taniości, a co innego zrobić to zgodnie ze sztuką. Rozpiętość cenowa w obu przypadkach jest znacząca.
Szczerze Ci powiem, że doprowadzenie tego do serii to niemal równowartość tego co za nią zapłacisz (patrząc ne te progi, klamki itp), a pytanie jeszcze do kiedy jest OC i PT.
Nie wiem czy warto Ci się z tym bawić, za okolice 5 tyś można znaleźć fajne mocne auto z quattro, przynajmniej baza będzie zacniejsza.
Moim zdaniem to jest warte max 1500-1600zł