OK dzięki, czyli dalszy choć króciec mam akurat plastikowy , a'propos profilu - cytat z "tabeli" profilu: Informacje Profilu (nieobowiązkowe, można je zmienić później, chyba że są zaznaczone gwiazdką) - no i te akurat są zaznaczone gwiazdką...PieterB pisze:może być tylko jedentamto2007 pisze:sorry nie mogę dodać do profilu drugiegoto tam masz zapewne metalowy króciec i czujniki wkręcane nie zmienia to faktu że powinien to być czujnik na górze i ten dalej od głowicytamto2007 pisze:jest b3, rocznik 91, motor PMmożesz możesztamto2007 pisze:no nie zmienię jednak sam modelu i silnika w profilu
[B3 1.8 NE/JV] Problem z temperaturą silnika
- tamto2007
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 PM
- Lokalizacja: Rzeszów
- tamto2007
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 PM
- Lokalizacja: Rzeszów
Sorry że w sylwestra jeszcze truję d... ale i tak sam siedzę z córeczką a zmówić (kupić) muszę maks w sobotę rano i wolałbym właściwy bo nie są supertanie a ze zwrotami elektryki jest problem. Więc wg ETKI wygląda to tak:bliżej głowicy szary 3 styki , dalej niebieski 2 styki. Przy objawach opisanych już (za niskie wskazania, miganie kontrolki) który raczej wymieniać? No i oczywiście najlepszego dla Wszystkich w Nowym Roku!
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
już Ci pisałem na pewno szary 3 piny a czy on dalej czy bliżej to raczej nie ma znaczenia u mnie jest akurat odwrotnietamto2007 pisze:Przy objawach opisanych już (za niskie wskazania, miganie kontrolki) który raczej wymieniać?
A jak chcesz mieć 100% pewność to możesz go wyjąć i sprawdzić nr, powinien być taki 053919501A