[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
[B4 2.3 NG] nie moge zapalic
Witam wszystkich mam taki nie typowy problem i juz niewiem co mam z tym zrobic, zgasl mi silnik przy jezdzie okazało sie ze niemam iskry zaczelem od czujnika halla wzielem od 2.0 i iskra sie pojawiła wyciagnołem zapłon wsadzilem tak jak był ustawilem na znaki nie pali ale sie odzywa raz strzeli w tlumik niewiem czy ten hall morze nie pasuje,ja mam silnik 2.3 czy to jest ròżnica
Ostatnio zmieniony 09 sty 2015, 22:06 przez gregor 12, łącznie zmieniany 1 raz.
napisz po polsku jaki masz problem, to ktoś ci sensownie pomoże.
ale, że lubie czasem pozgadywać, jakie naprawde ludzie mają problemy z autem, to
pierwsze co, mozna by wysnuć na podstawie twojego bełkotu, to żebyś sprawdził i porównał ilość okienek w talerzyku aparatu zapłonowego między starym, a "nowym" aparatem zapłonowym, o ile go wymieniałeś.
kolejna rzecz, prawidłowa kolejność przewodów zapłonowych w kopułce.
ale, że lubie czasem pozgadywać, jakie naprawde ludzie mają problemy z autem, to
pierwsze co, mozna by wysnuć na podstawie twojego bełkotu, to żebyś sprawdził i porównał ilość okienek w talerzyku aparatu zapłonowego między starym, a "nowym" aparatem zapłonowym, o ile go wymieniałeś.
kolejna rzecz, prawidłowa kolejność przewodów zapłonowych w kopułce.
aparatu zapłonowego nie wymieniałem. tylko ten czujnik halla i jak włozyłem zaplon jest iskra ,pompka chodzi paliwo dostaje kopolka ,palec ,kable wymienione a nie pali .zaplon ustawiony na znaki
[ Dodano: 2015-01-08, 20:01 ]
czy morze to byc przyczyna tego czujnika 2piny od temperatury
[ Dodano: 2015-01-08, 20:08 ]
morze zle zaczelem pisac na poczatku ja mam silnik 2.3 i mam pytanie czy pasuje czujnik halla od 2.0
[ Dodano: 2015-01-08, 20:01 ]
czy morze to byc przyczyna tego czujnika 2piny od temperatury
[ Dodano: 2015-01-08, 20:08 ]
morze zle zaczelem pisac na poczatku ja mam silnik 2.3 i mam pytanie czy pasuje czujnik halla od 2.0
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
moRZe zacznij chociaSZ troszkEM koŻystać ze słoFnika jEMzyka polskiego, bo ja nie ogarnąłem już przy słowie "wyciognełem" jakie napisałeś.... Tłumaczenie, że ktoś ma dys-mózgu czy innych rzeczy zostawmy w podstawówce i przed maturą, jeśli ktoś podchodzi.
a skoro wszystko wymieniłeś to sprawdź jeszcze raz kolejność kabli, tak na dzień dobry. Potem możesz sprawdzić ten czujnik temp.
a skoro wszystko wymieniłeś to sprawdź jeszcze raz kolejność kabli, tak na dzień dobry. Potem możesz sprawdzić ten czujnik temp.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
gregor 12, Twoje pretensje są nie na miejscu bo to Ty kolego potrzebujesz pomocy a nie my :!: a skoro nie umiesz po polsku pisać tak by zrozumieli cię inny to nie nasza wina, nie :!: To też i nie dziw się skoro ktoś Cię nie rozumie to nie poradzi nic sensownego. To chyba jasne :!:
Oczywiście ten meksyk usunąłem.
Oczywiście ten meksyk usunąłem.
a iskra jak wygląda ? porządna fioletowa ? czy taka po prostu biała/żółta ?
możliwe, że cewka padła.
możliwe, że masz kopułkę obróconą o 180 stopni,
możliwe, że tylko wydaje ci się, że kable są dobrze założone (też mi się kiedyś wydawało, że dobrze podłączyłem - auto stało 2 tygodnie ekstra)
możliwe, że twój problem jest spowodowany uszkodzonymi zaworami/uszczelką pod głowicą/ układem paliwowym
spróbuj dać inną cewkę na próbę
możliwe, że cewka padła.
możliwe, że masz kopułkę obróconą o 180 stopni,
możliwe, że tylko wydaje ci się, że kable są dobrze założone (też mi się kiedyś wydawało, że dobrze podłączyłem - auto stało 2 tygodnie ekstra)
możliwe, że twój problem jest spowodowany uszkodzonymi zaworami/uszczelką pod głowicą/ układem paliwowym
spróbuj dać inną cewkę na próbę
Jeżeli wyjąłeś aparat, to żeby dobrze to ustawić, po pierwsze:
silnik ustawić na znaki, jeżeli nie działa obócić o 360 stopni ( mogłeś ustawić pierwszy tłok w górze na znakach ale nie w cylku zapołon lecz koniec wydechu )
można to sprawdzić po znakach z koła wałka rozrządu
dwa: kolejność zapłonu
jeśli jest iskra nic tu więcej nie ma do roboty
Pozdrawiam
silnik ustawić na znaki, jeżeli nie działa obócić o 360 stopni ( mogłeś ustawić pierwszy tłok w górze na znakach ale nie w cylku zapołon lecz koniec wydechu )
można to sprawdzić po znakach z koła wałka rozrządu
dwa: kolejność zapłonu
jeśli jest iskra nic tu więcej nie ma do roboty
Pozdrawiam
Czujnik hala z r4 nie pasuje do r5. Kiedyś padł mi w świnoujściu w coupe czyli na drugim końcu pl, bo mieszkam na końcu świata czytaj terespol.
Miałem assisatanse i przyjeżdżało 4 mechaników z ubezpieczalni i każdy mówił że nie pasuje z r4 do r5 i musiałem wrócić na lawecie przez cała pl. Mieli tylko od r4 a od r5 żaden nie miał a był weekend. Laweta 2,5tyś a 15min roboty w garażu jak Dziki wziął swój czujnik hala i od strzała zapalił.
Miałem assisatanse i przyjeżdżało 4 mechaników z ubezpieczalni i każdy mówił że nie pasuje z r4 do r5 i musiałem wrócić na lawecie przez cała pl. Mieli tylko od r4 a od r5 żaden nie miał a był weekend. Laweta 2,5tyś a 15min roboty w garażu jak Dziki wziął swój czujnik hala i od strzała zapalił.