Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] auto nie odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 31 gru 2014, 12:13

sprawdź wtrysk startowy odłącz go i zobacz co będzie

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 31 gru 2014, 14:59

Zmien na elektriniczny wtrysk i po problemie. Padl Ci uklad wtrykowy. Do wymiany najprawdopodobniej rozdzielacz.

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 31 gru 2014, 15:46

emanuel33 pisze:Zmien na elektriniczny wtrysk i po problemie. Padl Ci uklad wtrykowy. Do wymiany najprawdopodobniej rozdzielacz.
Własnie rozmawialiśmy na ten temat na gmail

decyzje juz podjełem KE dostaje eksmisje pozostaje tylko kwestia kasy.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 31 gru 2014, 16:37

Dasz znaka i bedziemy dzialac.

gregor 12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2015, 16:40
Lokalizacja: złocieniec

[B4 2.3 NG] nie moge zapalic

Post autor: gregor 12 » 08 sty 2015, 17:13

Witam wszystkich mam taki nie typowy problem i juz niewiem co mam z tym zrobic, zgasl mi silnik przy jezdzie okazało sie ze niemam iskry zaczelem od czujnika halla wzielem od 2.0 i iskra sie pojawiła wyciagnołem zapłon wsadzilem tak jak był ustawilem na znaki nie pali ale sie odzywa raz strzeli w tlumik niewiem czy ten hall morze nie pasuje,ja mam silnik 2.3 czy to jest ròżnica
Ostatnio zmieniony 09 sty 2015, 22:06 przez gregor 12, łącznie zmieniany 1 raz.

zukreator

Post autor: zukreator » 08 sty 2015, 18:12

napisz po polsku jaki masz problem, to ktoś ci sensownie pomoże.

ale, że lubie czasem pozgadywać, jakie naprawde ludzie mają problemy z autem, to
pierwsze co, mozna by wysnuć na podstawie twojego bełkotu, to żebyś sprawdził i porównał ilość okienek w talerzyku aparatu zapłonowego między starym, a "nowym" aparatem zapłonowym, o ile go wymieniałeś.

kolejna rzecz, prawidłowa kolejność przewodów zapłonowych w kopułce.

gregor 12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2015, 16:40
Lokalizacja: złocieniec

Post autor: gregor 12 » 08 sty 2015, 19:51

aparatu zapłonowego nie wymieniałem. tylko ten czujnik halla i jak włozyłem zaplon jest iskra ,pompka chodzi paliwo dostaje kopolka ,palec ,kable wymienione a nie pali .zaplon ustawiony na znaki

[ Dodano: 2015-01-08, 20:01 ]
czy morze to byc przyczyna tego czujnika 2piny od temperatury

[ Dodano: 2015-01-08, 20:08 ]
morze zle zaczelem pisac na poczatku ja mam silnik 2.3 i mam pytanie czy pasuje czujnik halla od 2.0

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 08 sty 2015, 20:21

moRZe zacznij chociaSZ troszkEM koŻystać ze słoFnika jEMzyka polskiego, bo ja nie ogarnąłem już przy słowie "wyciognełem" jakie napisałeś.... Tłumaczenie, że ktoś ma dys-mózgu czy innych rzeczy zostawmy w podstawówce i przed maturą, jeśli ktoś podchodzi.

a skoro wszystko wymieniłeś to sprawdź jeszcze raz kolejność kabli, tak na dzień dobry. Potem możesz sprawdzić ten czujnik temp.

zukreator

Post autor: zukreator » 08 sty 2015, 21:25

na 90 % masz źle podłączone kable.
kolejno odpalane cylindry 12453 (trzeci cylinder na końcu), palec aparatu zapłonowego obraca się w prawo, palec wskazując na nacięcie na aparacie zorientowany jest na cylinder nr 1

cylindry numeruje się licząc od rozrządu do koła zamachowego.

gregor 12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2015, 16:40
Lokalizacja: złocieniec

Post autor: gregor 12 » 09 sty 2015, 21:24

Ciezko mi jest to opisac prubowalem juz wszystkiego ustawilem zaplon tak jak trzeba kable tez .iskra jest ,paliwo dochodzi a nie pali po co sie tak denerwowac

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 sty 2015, 21:37

gregor 12, Twoje pretensje są nie na miejscu bo to Ty kolego potrzebujesz pomocy a nie my :!: a skoro nie umiesz po polsku pisać tak by zrozumieli cię inny to nie nasza wina, nie :!: To też i nie dziw się skoro ktoś Cię nie rozumie to nie poradzi nic sensownego. To chyba jasne :!:

Oczywiście ten meksyk usunąłem.

gregor 12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2015, 16:40
Lokalizacja: złocieniec

Post autor: gregor 12 » 09 sty 2015, 21:53

Zero pretensji

zukreator

Post autor: zukreator » 09 sty 2015, 22:31

a iskra jak wygląda ? porządna fioletowa ? czy taka po prostu biała/żółta ?

możliwe, że cewka padła.
możliwe, że masz kopułkę obróconą o 180 stopni,
możliwe, że tylko wydaje ci się, że kable są dobrze założone (też mi się kiedyś wydawało, że dobrze podłączyłem - auto stało 2 tygodnie ekstra)
możliwe, że twój problem jest spowodowany uszkodzonymi zaworami/uszczelką pod głowicą/ układem paliwowym

spróbuj dać inną cewkę na próbę

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 10 sty 2015, 09:48

Jeżeli wyjąłeś aparat, to żeby dobrze to ustawić, po pierwsze:

silnik ustawić na znaki, jeżeli nie działa obócić o 360 stopni ( mogłeś ustawić pierwszy tłok w górze na znakach ale nie w cylku zapołon lecz koniec wydechu )
można to sprawdzić po znakach z koła wałka rozrządu

dwa: kolejność zapłonu

jeśli jest iskra nic tu więcej nie ma do roboty

Pozdrawiam

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 10 sty 2015, 12:49

Czujnik hala z r4 nie pasuje do r5. Kiedyś padł mi w świnoujściu w coupe czyli na drugim końcu pl, bo mieszkam na końcu świata czytaj terespol.
Miałem assisatanse i przyjeżdżało 4 mechaników z ubezpieczalni i każdy mówił że nie pasuje z r4 do r5 i musiałem wrócić na lawecie przez cała pl. Mieli tylko od r4 a od r5 żaden nie miał a był weekend. Laweta 2,5tyś a 15min roboty w garażu jak Dziki wziął swój czujnik hala i od strzała zapalił.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl