[B4 1.9 TDi Z1] Pije płyn chłodniczy.
[B4 1.9 TDi Z1] Pije płyn chłodniczy.
Witam, jeśli źle trafiłem to przepraszam i proszę o przeniesienie tematu. Jestem tutaj nowy także proszę o zrozumienie.
Mianowicie mam problem, kupiłem sobie piękną B4 . Super pięknie, wszystko byłoby okej gdyby nie to że pije mi około 5 litrów płynu chłodniczego na 300 km :?: Wszystko, wszystkim ale coś takiego ? Specjalnie na śniegu, świeżym śniegu zostawiłem na noc autko, silnik rozgrzany do 90 stopni, śladu po wycieku ani grama, wymieniłem przewód chłodniczy ten górny, wszystko okej, wymieniłem wszystkie " spinki " węży nigdzie nie widać ze coś kapie, czy leje. Wymieniony termostat, pompa wody. Rozgrzewa się normalnie do temperatury 90 stopni i nie przekracza, masła na kapslu z oleju nie ma, no nic zlego sie nie dzieje. Może troche bardziej dymi na biało, ale po rozgrzaniu to znika. Nie mam siły juz do tego, możecie coś zaradzić ?
Pozdrawiam!
Mianowicie mam problem, kupiłem sobie piękną B4 . Super pięknie, wszystko byłoby okej gdyby nie to że pije mi około 5 litrów płynu chłodniczego na 300 km :?: Wszystko, wszystkim ale coś takiego ? Specjalnie na śniegu, świeżym śniegu zostawiłem na noc autko, silnik rozgrzany do 90 stopni, śladu po wycieku ani grama, wymieniłem przewód chłodniczy ten górny, wszystko okej, wymieniłem wszystkie " spinki " węży nigdzie nie widać ze coś kapie, czy leje. Wymieniony termostat, pompa wody. Rozgrzewa się normalnie do temperatury 90 stopni i nie przekracza, masła na kapslu z oleju nie ma, no nic zlego sie nie dzieje. Może troche bardziej dymi na biało, ale po rozgrzaniu to znika. Nie mam siły juz do tego, możecie coś zaradzić ?
Pozdrawiam!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
To akurat nie jest dobry trop. Po pierwsze przy tak dużym ubytku płynu przez uszczelke to by za kolegą była zasłona dymna. Po drugie jeśli płyn dostaje się na tłok to i kompreja z cylindra dostaje się do płynu. Co kończy się wyrzuceniem płynu przez korek zbiornika. Ja jednak stawiałbym na wyciek zewnętrzny. Popatrz dobrze czy nie widać nigdzie wycieku. Pomiń nagrzewnice w obiegu. U mnie tak strzeliła że na 500 km gubiłem 1.5 litra płynu. A ani szyby się nie parowały ani też dywaniki nie były mokre.darekmalickiwp pisze:Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą kończy swój żywot. Płyn przez uszczelkę dostaje się nad tłok i w czasie pracy silnika wydalany jest na zewnątrz. Dlatego dymi na biało i nie ma śladu wycieku płynu. Oznaką tej awarii są także duze wachania temperatury płynu na wskażniku
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt: