[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
klife, Zrób od razu na 3cim i 4tym biegu.
[ Dodano: 2015-01-22, 17:41 ]
Dla ciekawości podam wagę kompresorów:
T2 (TDI) IN- 32,2mm EX- 48mm - 27gram
GT1548 IN-37,2mm EX-48mm - 27gram
GT1549S- In-36,4mm EX-49mm - 27gram
Widać że T2 to prehistoria :lol: przy mniejszych wymiarach ma taką samą wagę
Nie wspomnę już o wadze wirnika. Ale jest jeden plus- jest pancerna. :shock:
[ Dodano: 2015-01-22, 17:41 ]
Na 100% ma wirnik 33mm zobaczymy jak to wyjdzie. Ale podejrzewam że hybryda T2(TDI)/GT2052 lepiej wstaje niż ori T2(TDI) :lol:_Dave pisze:podejzewam ze klife ma T2 33mm, jak zrobi wykres to podejzewam ze bedzie nie wiele nizej od marcina i twojej.
Dla ciekawości podam wagę kompresorów:
T2 (TDI) IN- 32,2mm EX- 48mm - 27gram
GT1548 IN-37,2mm EX-48mm - 27gram
GT1549S- In-36,4mm EX-49mm - 27gram
Widać że T2 to prehistoria :lol: przy mniejszych wymiarach ma taką samą wagę
Nie wspomnę już o wadze wirnika. Ale jest jeden plus- jest pancerna. :shock:
Albo czekamy na kolege Dave'a dwa dni bo go nie ma albo podeslijcie mi jakiegos loga to porownam, tymczasem pobawilem sie exelem i zeby tu nie zasmiecac sa u mnie w temacie
https://audi80.pl/80-b4-19-tdi-srebe ... htm#968946
Wrzuce tylko wykres 3 i 4 biegu cisnienia zadanego i rzecziwstego.......
https://audi80.pl/80-b4-19-tdi-srebe ... htm#968946
Wrzuce tylko wykres 3 i 4 biegu cisnienia zadanego i rzecziwstego.......
Ostatnio zmieniony 22 sty 2015, 22:22 przez klife, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj zamontowałem Turbo które przedstawiałem wcześniej - Gt1549S- od Citroena Xantii 1.9TD- 90KM
Koło kompresji 36,4mm/49mm
Wirnik 35,2mm/41,5mm - 9łopatek
A/R Gorącej muszli - 40
[ Dodano: 2015-03-21, 23:26 ]
Na chwilę obecną nie mam żadnych filmów z przejazdów jeszcze nie sprawdzałem logów itp. mogę się tylko podzielić subiektywnymi odczuciami
Turbo dużo lepiej wstaje od T2, może minimalnie później niż t15, na chwilę obecną śmigam na programie pod t2 - max boost 1,305bar
Gt1549s bardzo ładnie wkręca się od dołu i nie ma takiej "zwłoki" jak na t2 lub t2 z większym kompresorem. Jestem zadowolony z takiego spoola tym bardziej że program jest pisany pod t2 i najprawdopodobniej da się jeszcze szybciej pobudzić turbo Auto w moich odczuciach lepiej jedzie - górą minimalnie, najbardziej czuć przy wstawaniu- czuć że się zbiera, ale co najważniejsze jest dużo większa elastyczność niż na wynalazkach typu T2.
Jeśli chodzi o jazdę szczególnie w mieście - komfort jazdy po zmianie z turbosprężarek typu "T2" na Gt1549S poprawił się zdecydowanie i jest to dla mnie bardzo pocieszające.
Turbo bardzo chętnie "bije ciśnienie" :lol:
Na początku za mocno skręciłem sztangę od WG to w peaku biło do 1,7-1,8Bar <ok> fajnie wtedy rwało, ale trochę musiałem odpuścić na sztandze.
Koło kompresji 36,4mm/49mm
Wirnik 35,2mm/41,5mm - 9łopatek
A/R Gorącej muszli - 40
[ Dodano: 2015-03-21, 23:26 ]
Na chwilę obecną nie mam żadnych filmów z przejazdów jeszcze nie sprawdzałem logów itp. mogę się tylko podzielić subiektywnymi odczuciami
Turbo dużo lepiej wstaje od T2, może minimalnie później niż t15, na chwilę obecną śmigam na programie pod t2 - max boost 1,305bar
Gt1549s bardzo ładnie wkręca się od dołu i nie ma takiej "zwłoki" jak na t2 lub t2 z większym kompresorem. Jestem zadowolony z takiego spoola tym bardziej że program jest pisany pod t2 i najprawdopodobniej da się jeszcze szybciej pobudzić turbo Auto w moich odczuciach lepiej jedzie - górą minimalnie, najbardziej czuć przy wstawaniu- czuć że się zbiera, ale co najważniejsze jest dużo większa elastyczność niż na wynalazkach typu T2.
Jeśli chodzi o jazdę szczególnie w mieście - komfort jazdy po zmianie z turbosprężarek typu "T2" na Gt1549S poprawił się zdecydowanie i jest to dla mnie bardzo pocieszające.
Turbo bardzo chętnie "bije ciśnienie" :lol:
Na początku za mocno skręciłem sztangę od WG to w peaku biło do 1,7-1,8Bar <ok> fajnie wtedy rwało, ale trochę musiałem odpuścić na sztandze.
Moc max na pewno będzie bardzo podobna z tego względu że mapy kompresorow 1549 i 1548 są bardzo zbliżone i też zdaje sobie sprawę że trzeba dużo lepiej dmuchać- większe ciśnienie ustawić żeby była większa moc. Najbardziej jestem zadowolony z tego jak wstaje 1549. z racji tego że zestaw wirujacy jest lżejszy niż w poprzedniej t2/1548 o ponad 30gram - jest różnica w bezwladnosci. Jeździ się dużo przyjemniej.
[ Dodano: 2015-03-22, 20:26 ]
[ Dodano: 2015-03-28, 13:53 ]
Jak widać kolektor i część portek owinięta bandażem termicznym, Jeszcze owinę sobie połączenie turbo-portki żeby ssący się nie nagrzewał. Może bandaż nie wygląda zbyt estetycznie ale robi robotę i to jest najważniejsze
Przy montażu kolektora ssącego zastosowałem własnej roboty "uszczelkę termiczną"
Dokładniej wyciąłem z krygielitu dwie uszczelki i przy montażu założyłem to tak - Głowica-uszczelka krygielitowa - uszczelka ori z tworzywa (nie blaszana) -uszczelka krygielitowa - kolektor.
[ Dodano: 2015-03-22, 20:26 ]
[ Dodano: 2015-03-28, 13:53 ]
Jak widać kolektor i część portek owinięta bandażem termicznym, Jeszcze owinę sobie połączenie turbo-portki żeby ssący się nie nagrzewał. Może bandaż nie wygląda zbyt estetycznie ale robi robotę i to jest najważniejsze
Przy montażu kolektora ssącego zastosowałem własnej roboty "uszczelkę termiczną"
Dokładniej wyciąłem z krygielitu dwie uszczelki i przy montażu założyłem to tak - Głowica-uszczelka krygielitowa - uszczelka ori z tworzywa (nie blaszana) -uszczelka krygielitowa - kolektor.