Wczoraj zamontowałem Turbo które przedstawiałem wcześniej - Gt1549S- od Citroena Xantii 1.9TD- 90KM
Koło kompresji 36,4mm/49mm
Wirnik 35,2mm/41,5mm - 9łopatek
A/R Gorącej muszli - 40
[ Dodano: 2015-03-21, 23:26 ]
Na chwilę obecną nie mam żadnych filmów z przejazdów

jeszcze nie sprawdzałem logów itp. mogę się tylko podzielić subiektywnymi odczuciami
Turbo dużo lepiej wstaje od T2, może minimalnie później niż t15, na chwilę obecną śmigam na programie pod t2 - max boost 1,305bar
Gt1549s bardzo ładnie wkręca się od dołu i nie ma takiej "zwłoki" jak na t2 lub t2 z większym kompresorem. Jestem zadowolony z takiego spoola tym bardziej że program jest pisany pod t2 i najprawdopodobniej da się jeszcze szybciej pobudzić turbo

Auto w moich odczuciach lepiej jedzie - górą minimalnie, najbardziej czuć przy wstawaniu- czuć że się zbiera, ale co najważniejsze jest dużo większa elastyczność niż na wynalazkach typu T2.
Jeśli chodzi o jazdę szczególnie w mieście - komfort jazdy po zmianie z turbosprężarek typu "T2" na Gt1549S poprawił się zdecydowanie i jest to dla mnie bardzo pocieszające.
Turbo bardzo chętnie "bije ciśnienie" :lol:
Na początku za mocno skręciłem sztangę od WG to w peaku biło do 1,7-1,8Bar <ok> fajnie wtedy rwało, ale trochę musiałem odpuścić na sztandze.
