Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 19 sty 2015, 21:45

porownanie naszych wynalazkow vs gtb2260vk

Obrazek

filip, musisz poprawic loga gr11, nie odpuszcze ci :P

moglem jeszcze ori t15 dla porownania zapodac

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 19 sty 2015, 22:42

_Dave, Jak będę miał możliwość to zrobię loga ;-)

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 19 sty 2015, 22:45

Zrobię wam ori T2 jeszcze na dniach

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 19 sty 2015, 22:54

klife pisze:Zrobię wam ori T2 jeszcze na dniach
To jest dobry pomysł ;-) będzie jakieś porównanie, mój log i tak jest do poprawy :-P

[ Dodano: 2015-01-20, 18:38 ]
Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-01-20, 18:48 ]
To ostatnio złożone Gt1549S z Citroena i dla porównania T15 Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 22 sty 2015, 09:13

Obrazek

zauktualizowane o log marcina

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 22 sty 2015, 10:51

ładny wykres. i nie trzeba już pytać... a jakiego to ma laga ?? widać. u mnie wykres lipa bo grucha nie trzymała. zrobię jeszcze Raz i zobaczymy jak będzie.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 22 sty 2015, 16:29

klife pisze:Zrobię wam ori T2 jeszcze na dniach
@Filip, ad tego co pisalismy w smsach :) podejzewam ze klife ma T2 33mm, jak zrobi wykres to podejzewam ze bedzie nie wiele nizej od marcina i twojej.

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 22 sty 2015, 16:31

Obiecuje dziś to zrobić, na wieczór podeślę, na 4 biegu?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 22 sty 2015, 17:28

klife, Zrób od razu na 3cim i 4tym biegu.

[ Dodano: 2015-01-22, 17:41 ]
_Dave pisze:podejzewam ze klife ma T2 33mm, jak zrobi wykres to podejzewam ze bedzie nie wiele nizej od marcina i twojej.
Na 100% ma wirnik 33mm ;-) zobaczymy jak to wyjdzie. Ale podejrzewam że hybryda T2(TDI)/GT2052 lepiej wstaje niż ori T2(TDI) :lol:
Dla ciekawości podam wagę kompresorów:
T2 (TDI) IN- 32,2mm EX- 48mm - 27gram
GT1548 IN-37,2mm EX-48mm - 27gram
GT1549S- In-36,4mm EX-49mm - 27gram

Widać że T2 to prehistoria :lol: przy mniejszych wymiarach ma taką samą wagę :-P
Nie wspomnę już o wadze wirnika. Ale jest jeden plus- jest pancerna. :shock:

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 22 sty 2015, 22:08

Albo czekamy na kolege Dave'a dwa dni bo go nie ma albo podeslijcie mi jakiegos loga to porownam, tymczasem pobawilem sie exelem i zeby tu nie zasmiecac sa u mnie w temacie
https://audi80.pl/80-b4-19-tdi-srebe ... htm#968946

<piwo>

Wrzuce tylko wykres 3 i 4 biegu cisnienia zadanego i rzecziwstego.......

Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 sty 2015, 22:22 przez klife, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 22 sty 2015, 22:20

klife, Dobra robota ;-) tak mniej więcej patrzyłem to lepiej się buja niż moja hybryda ale szału nie ma... jak to t2 :-P a do tego jest chyba gorzej niż hybryda u Marcina, gdzie jest dużo większy kompresor.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 25 sty 2015, 10:29

Obrazek

kolor pomaranczowy - klife T2; 4ty bieg

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 21 mar 2015, 23:00

Wczoraj zamontowałem Turbo które przedstawiałem wcześniej - Gt1549S- od Citroena Xantii 1.9TD- 90KM
Koło kompresji 36,4mm/49mm
Wirnik 35,2mm/41,5mm - 9łopatek
A/R Gorącej muszli - 40

[ Dodano: 2015-03-21, 23:26 ]
Na chwilę obecną nie mam żadnych filmów z przejazdów :-P jeszcze nie sprawdzałem logów itp. mogę się tylko podzielić subiektywnymi odczuciami ;-)
Turbo dużo lepiej wstaje od T2, może minimalnie później niż t15, na chwilę obecną śmigam na programie pod t2 - max boost 1,305bar
Gt1549s bardzo ładnie wkręca się od dołu i nie ma takiej "zwłoki" jak na t2 lub t2 z większym kompresorem. Jestem zadowolony z takiego spoola tym bardziej że program jest pisany pod t2 i najprawdopodobniej da się jeszcze szybciej pobudzić turbo ;-) Auto w moich odczuciach lepiej jedzie - górą minimalnie, najbardziej czuć przy wstawaniu- czuć że się zbiera, ale co najważniejsze jest dużo większa elastyczność niż na wynalazkach typu T2.
Jeśli chodzi o jazdę szczególnie w mieście - komfort jazdy po zmianie z turbosprężarek typu "T2" na Gt1549S poprawił się zdecydowanie i jest to dla mnie bardzo pocieszające.
Turbo bardzo chętnie "bije ciśnienie" :lol:
Na początku za mocno skręciłem sztangę od WG to w peaku biło do 1,7-1,8Bar <ok> fajnie wtedy rwało, ale trochę musiałem odpuścić na sztandze. :-P

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 22 mar 2015, 08:42

za duzo info podajesz, zdecydowanie :p klife tez widzial pare razy 1,6b w peak'u :P
to juz seria GT a nie T ale fajnie ze juz bez cyferek czujesz roznice (slyszalem zadowolenie w telefonie), czekam na logi i wiekrze zdjecia

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 22 mar 2015, 15:33

Moc max na pewno będzie bardzo podobna z tego względu że mapy kompresorow 1549 i 1548 są bardzo zbliżone i też zdaje sobie sprawę że trzeba dużo lepiej dmuchać- większe ciśnienie ustawić żeby była większa moc. Najbardziej jestem zadowolony z tego jak wstaje 1549. z racji tego że zestaw wirujacy jest lżejszy niż w poprzedniej t2/1548 o ponad 30gram - jest różnica w bezwladnosci. Jeździ się dużo przyjemniej.

[ Dodano: 2015-03-22, 20:26 ]
Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-03-28, 13:53 ]
Jak widać kolektor i część portek owinięta bandażem termicznym, Jeszcze owinę sobie połączenie turbo-portki żeby ssący się nie nagrzewał. Może bandaż nie wygląda zbyt estetycznie ale robi robotę i to jest najważniejsze :-D

Przy montażu kolektora ssącego zastosowałem własnej roboty "uszczelkę termiczną" :-P
Dokładniej wyciąłem z krygielitu dwie uszczelki i przy montażu założyłem to tak - Głowica-uszczelka krygielitowa - uszczelka ori z tworzywa (nie blaszana) -uszczelka krygielitowa - kolektor.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl