Witam po odwiedzeniu powitalni mogę podzielić się z wami spostrzeżeniem które występuje w mojej audiczce. Problem polega na tym że: od początku
1. Uruchamiam silnik odpala bardzo ładnie
2. Chwilkę pracuje normalnie, i zaczyna się dziwnie podduszać
3. Silnik się trzęsie z wydechu dochodzi dźwięk jakby był zatkany i czuć zapach paliwa
4. Nagle po osiągnięciu pewnej temperatury następuje dotknięcie jakby magicznej różdżki, silnik pracuje stabilnie jest dynamiczny a w wydechu burczy charakterystycznie czyli wszystko tak jak być powinno.
Do niedawna taki objaw występował tylko po uruchomieniu silnika ale od paru dni obserwuję tendencję że jak odpalam to jest super, potem jak jadę przychodzi czas dławienia do 3 tys obrotów ( jak dam pedał w podłogę to auto wyrywa do przodu ) podławi się 5 minut i jedzie jakby nigdy nic.
Pierwsza rzecz - zauważyłem że nieszczelna jest rura która prowadzi ciepłe powietrze od silnika do filtra. czy to może być przyczyną?
Druga rzecz - wymienione przewody zapłonowe, świece
trzecia - pan który montował mi instalację lpg zmierzył że w dolocie występuje niewielka nieszczelność, jednakże trzeba zaznaczyć że auto po tym kilkominutowym czasie dławienia jedzie super. Macie może jakieś pomysły? Tłumaczcie szczegółowo nie jestem mechanikiem . Liczę że trafią się jakieś pomysły do zbadania zanim cokolwiek zacznę wymieniać
[B4 2.8 AAH] dławienia które nie zawsze występują
[B4 2.8 AAH] dławienia które nie zawsze występują
Ostatnio zmieniony 22 sty 2015, 15:43 przez jaca2233, łącznie zmieniany 1 raz.
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
Vag pokazał kilka błędów które były zakodowane już wcześniej, po skasowaniu ruszyliśmy na przejażdżkę i okazało się że powraca tylko jeden..... G-108 29-00 short to ground Oxygen sensor 2
Stojąc na przeciwko auta z otwartą maską jak sądzicie z której strony jest ta sonda? lewa czy prawa? Podpytam również gdzie szukać wtyczki.
Stojąc na przeciwko auta z otwartą maską jak sądzicie z której strony jest ta sonda? lewa czy prawa? Podpytam również gdzie szukać wtyczki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
po pierwsze naucz się kolego że w samochodzie jest tylko jedna strona samochodu lewa i jedna prawa, więc nie kombinuj z tekstami jak stoje przed maską to po prawej a jak siedzę w środku to po lewej...
bank 1 to prawa strona auta cylindry od 1-3, bank 2 to lewa od 4-6 cylindra, więc oxygen2 będzie to sonda pod serwem z lewej strony auta. <ok>
pzdr
bank 1 to prawa strona auta cylindry od 1-3, bank 2 to lewa od 4-6 cylindra, więc oxygen2 będzie to sonda pod serwem z lewej strony auta. <ok>
pzdr