Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] dławienia które nie zawsze występują

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
jaca2233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 22 sty 2015, 11:54
Lokalizacja: Piła

[B4 2.8 AAH] dławienia które nie zawsze występują

Post autor: jaca2233 » 22 sty 2015, 12:10

Witam :) po odwiedzeniu powitalni mogę podzielić się z wami spostrzeżeniem które występuje w mojej audiczce. Problem polega na tym że: od początku
1. Uruchamiam silnik odpala bardzo ładnie
2. Chwilkę pracuje normalnie, i zaczyna się dziwnie podduszać
3. Silnik się trzęsie z wydechu dochodzi dźwięk jakby był zatkany i czuć zapach paliwa
4. Nagle po osiągnięciu pewnej temperatury następuje dotknięcie jakby magicznej różdżki, silnik pracuje stabilnie jest dynamiczny a w wydechu burczy charakterystycznie czyli wszystko tak jak być powinno.

Do niedawna taki objaw występował tylko po uruchomieniu silnika ale od paru dni obserwuję tendencję że jak odpalam to jest super, potem jak jadę przychodzi czas dławienia do 3 tys obrotów ( jak dam pedał w podłogę to auto wyrywa do przodu ) podławi się 5 minut i jedzie jakby nigdy nic.
Pierwsza rzecz - zauważyłem że nieszczelna jest rura która prowadzi ciepłe powietrze od silnika do filtra. czy to może być przyczyną?
Druga rzecz - wymienione przewody zapłonowe, świece
trzecia - pan który montował mi instalację lpg zmierzył że w dolocie występuje niewielka nieszczelność, jednakże trzeba zaznaczyć że auto po tym kilkominutowym czasie dławienia jedzie super. Macie może jakieś pomysły? Tłumaczcie szczegółowo nie jestem mechanikiem . Liczę że trafią się jakieś pomysły do zbadania zanim cokolwiek zacznę wymieniać
Ostatnio zmieniony 22 sty 2015, 15:43 przez jaca2233, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 23 sty 2015, 19:13

Najpierw vaga podłącz i sprawdź błędy, możliwe że któryś czujnik niedomaga

jaca2233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 22 sty 2015, 11:54
Lokalizacja: Piła

Post autor: jaca2233 » 23 sty 2015, 23:49

oki podjadę do szwagra zobaczę co wykaże. na dzień dzisiejszy odpiąłem przepływomierz okazało się że silnik dławi się dużo gorzej i cały czas. nie za bardzo dało się jechać. a czy sondy lambda mogą mieć w tym winę?

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 24 sty 2015, 10:19

jaca2233 pisze:oki podjadę do szwagra zobaczę co wykaże. na dzień dzisiejszy odpiąłem przepływomierz okazało się że silnik dławi się dużo gorzej i cały czas. nie za bardzo dało się jechać. a czy sondy lambda mogą mieć w tym winę?
sondy jak najbardziej do sprawdzenia

jaca2233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 22 sty 2015, 11:54
Lokalizacja: Piła

Post autor: jaca2233 » 30 sty 2015, 22:02

Vag pokazał kilka błędów które były zakodowane już wcześniej, po skasowaniu ruszyliśmy na przejażdżkę i okazało się że powraca tylko jeden..... G-108 29-00 short to ground Oxygen sensor 2

Stojąc na przeciwko auta z otwartą maską jak sądzicie z której strony jest ta sonda? lewa czy prawa? Podpytam również gdzie szukać wtyczki.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 sty 2015, 22:29

A nie było to G102 w opisie błędu? G102 to ta od strony kierowcy. G39 to ta od strony pasażera.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 30 sty 2015, 23:01

:arrow: po pierwsze naucz się kolego że w samochodzie jest tylko jedna strona samochodu lewa i jedna prawa, więc nie kombinuj z tekstami jak stoje przed maską to po prawej a jak siedzę w środku to po lewej...

:arrow: bank 1 to prawa strona auta cylindry od 1-3, bank 2 to lewa od 4-6 cylindra, więc oxygen2 będzie to sonda pod serwem z lewej strony auta. <ok>


pzdr

jaca2233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 22 sty 2015, 11:54
Lokalizacja: Piła

Post autor: jaca2233 » 30 sty 2015, 23:06

kolego siedząc za kółkiem a stojąc przed maską masz dwie różne opcje więc nie opowiadaj że mam się tego uczyć

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl