Jak pokazuje Ci prędkość na liczniku i vagu to jest ok.marek58235 pisze:
Czy to może być czujnik prędkości w skrzyni ? Jak go sprawdzić ?
Jakby coś było z nim nie tak to byłby bład związany z prędkościa pojazdu.
Niestety nie wiele podpowie ,bo jedyne co może podpowiedziec na odległość ,to żeby podpiać vaga ,sprawdzić ewentualne błedy i zobaczyć co się dzieje podczas jazdy z parametrami takimi jak doładowanie ,czy kąt wtrysku ....ewentualnie odpiać impulasator żeby wykluczyć winę brudnego nastawnikabozmek pisze:Aha to po prezkładce do Muniora sie odezwij on jest szpec od przekładki cos ci moze podpowie
Raczej mało prawdopodobne ,ale najlepiej podmienić choćby na ori kompa i bedzie wiadomo 8-) Sprawdż na vagu co się dzieje wtedy kiedy nierówno pracuje z temperaturami widzianymi przez kompa ,i jakie są korekcje na wtryskach ...bo że dawka skacze jak nie równo pracuje ,to wiadomo i bez sprawdzaniaillusion pisze:Wina kompa po tuningu?
W blokach pomiarowych na vagu ,ktoś kto nie wie gdzie patrzeć i czego szukać ,nie ma szans żeby zobaczyć czy komp jest ori czy po tuningu ...więc jak chcesz koniecznie się dowiedzieć ,to zajrzyj do środka kompa ,zrób zdjęcie płyty od strony elementów i wrzuć na forum ,to ci powiem 8-)marek58235 pisze:Własnie nie wiem czy komp jest po tuningu . Bo kom kupiłem w internecie jak to sprawdzić . Na jakim bloku sprawdzić parametry
Objawy bez związku z potencjalnym tuningiem sterownikamarek58235 pisze:jeszcze kopci na biało przy przyspieszaniu i czasami na wolnych