Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4, 1.9TDi 1Z] nierówna praca silnika

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 20 kwie 2015, 21:27

Wszystko było robione zgodnie z poradnikiem zamieszczonym z jednym z tematów, wszystko z użyciem VAGa. Nic więcej nie ruszałem..

Kilka fotek poglądowych. Cewkę z tego co pamiętam, po prostu przykręciłem tak jak i odkręciłem, czyli tutaj mogłaby być przyczyna, bo w poradniku nic nie pisze, żeby ją "konkretnie ustawić"..ten "wzornik" też nie był tykany, tylko wszystko delikatnie wyczyszczone.

ObrazekObrazek
Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 kwie 2015, 23:10

illusion pisze:Cewkę z tego co pamiętam, po prostu przykręciłem tak jak i odkręciłem,
Musi być dobrze wycentrowana żeby były równe odległosci pomiedzy ściankami rdzenia i rotora ...w przeciwnym wypadku może nadal szarpać ,albo łapać błąd

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 20 kwie 2015, 23:27

A to pewnie jest tak, jak mówisz, bo w instrukcji nic o tym nie jest wspomniane, a ja nawet nie zwróciłem na to uwagi. No nic, jutro ponownie rozbieram, i centrujemy. 8-) Dam znać jak poszło.

[ Dodano: 2015-04-21, 12:59 ]
Rozebrałeb, rzeczywiście było nierówno. Złożyłem od nowa i wszystko działa:) dawka 3.8 i jeździ dobrze, oby tak dalej, dzięki za pomoc. :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 kwie 2015, 21:57

illusion pisze:Rozebrałeb, rzeczywiście było nierówno. Złożyłem od nowa i wszystko działa:) dawka 3.8 i jeździ dobrze, oby tak dalej, dzięki za pomoc. :mrgreen:
hehe wiedziałem :mrgreen: Za dużo ich już zrobiłem ,żeby mi jakiś szczegół umknął ;-) instrukcja czyszczenia nastawnika jest z "grubsza"i nie wszytko w niej jest ... diabeł tkwi w szczegółach ,na które mało kto zwraca uwagę ;-)

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 23 kwie 2015, 12:29

Ale co mogę powiedzieć to rzeczywiście różnica jest między dawką 3.8, a 2.4..słabiej idzie dopóki turbo nie wskoczy ale póki co zostawiłem bo przyjemnie się jeździ. :-) Najważniejsze, że teraz cyka super, nie plewi i nawet lepiej odpala. 8-)

RSW ustawiłem na 0.760, czy gdybym ustawił 0.720/740 to byłaby jakaś różnica spalanie/osiągi/odpalanie/cokolwiek?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 kwie 2015, 16:26

illusion pisze:RSW ustawiłem na 0.760, czy gdybym ustawił 0.720/740
7,20-740 ma być ori ,wyższe rsw zaniża osiągi ,ECU myśli że dawka jest większa ,niż jest rzeczywiście ...choć przy tak małej różnicy praktycznie bez znaczenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl