Wszystko było robione zgodnie z poradnikiem zamieszczonym z jednym z tematów, wszystko z użyciem VAGa. Nic więcej nie ruszałem..
Kilka fotek poglądowych. Cewkę z tego co pamiętam, po prostu przykręciłem tak jak i odkręciłem, czyli tutaj mogłaby być przyczyna, bo w poradniku nic nie pisze, żeby ją "konkretnie ustawić"..ten "wzornik" też nie był tykany, tylko wszystko delikatnie wyczyszczone.
[B4, 1.9TDi 1Z] nierówna praca silnika
A to pewnie jest tak, jak mówisz, bo w instrukcji nic o tym nie jest wspomniane, a ja nawet nie zwróciłem na to uwagi. No nic, jutro ponownie rozbieram, i centrujemy. 8-) Dam znać jak poszło.
[ Dodano: 2015-04-21, 12:59 ]
Rozebrałeb, rzeczywiście było nierówno. Złożyłem od nowa i wszystko działa:) dawka 3.8 i jeździ dobrze, oby tak dalej, dzięki za pomoc. :mrgreen:
[ Dodano: 2015-04-21, 12:59 ]
Rozebrałeb, rzeczywiście było nierówno. Złożyłem od nowa i wszystko działa:) dawka 3.8 i jeździ dobrze, oby tak dalej, dzięki za pomoc. :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
hehe wiedziałem :mrgreen: Za dużo ich już zrobiłem ,żeby mi jakiś szczegół umknął instrukcja czyszczenia nastawnika jest z "grubsza"i nie wszytko w niej jest ... diabeł tkwi w szczegółach ,na które mało kto zwraca uwagęillusion pisze:Rozebrałeb, rzeczywiście było nierówno. Złożyłem od nowa i wszystko działa:) dawka 3.8 i jeździ dobrze, oby tak dalej, dzięki za pomoc. :mrgreen:
Ale co mogę powiedzieć to rzeczywiście różnica jest między dawką 3.8, a 2.4..słabiej idzie dopóki turbo nie wskoczy ale póki co zostawiłem bo przyjemnie się jeździ. Najważniejsze, że teraz cyka super, nie plewi i nawet lepiej odpala. 8-)
RSW ustawiłem na 0.760, czy gdybym ustawił 0.720/740 to byłaby jakaś różnica spalanie/osiągi/odpalanie/cokolwiek?
RSW ustawiłem na 0.760, czy gdybym ustawił 0.720/740 to byłaby jakaś różnica spalanie/osiągi/odpalanie/cokolwiek?