Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 7A] Zaspawanie szyberdachu

ODPOWIEDZ
malutki83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 14 paź 2013, 18:29

[B3 2.3 7A] Zaspawanie szyberdachu

Post autor: malutki83 » 25 sty 2015, 12:03

Witam

Przerabiał ktoś temat zaspawywania szyberdachu??

Szyber jest przykręcany i wyjdzie jako całość??

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 sty 2015, 12:32

Jak już chcesz zaślepiać szyber, to na pewno nie spawarką. Temperatura spawania i naprężenia powstałe podczas tego procesu tak zdeformują płat dachu, że będzie nadawał się tylko do wymiany.

malutki83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 14 paź 2013, 18:29

Post autor: malutki83 » 25 sty 2015, 13:36

no niby tak,
ale nie musi to byc mistrzostwo wyglądowe, bo to ma być rajdówka natomiast pokrzywionego dachu też bym nie chciał

LU CASH

Post autor: LU CASH » 25 sty 2015, 13:58

A po co chcesz go zaspawac? wstaw plexe .bedzie solar dach 8-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 25 sty 2015, 16:13

Ja widziałem E30 do driftu z zaspawanym dachem. Faktycznie dach trochę pofalował. Ale właściciel twierdził, że dodało to troszkę sztywności i o to mu chodziło.

Zatem na pewno nie spawaj ciągiem, tylko na początku punktuj dalekie od siebie miejsca, na godzinę 12, potem 6, następnie 3 i 9 i coraz gęściej. Tak robił mi kiedyś blacharz w hondzie reperaturki błotników, aby nie "ściągnęło" i zgubiło wymiarów.

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 25 sty 2015, 18:08

ATLAS pisze:Tak robił mi kiedyś blacharz w hondzie reperaturki błotników, aby nie "ściągnęło" i zgubiło wymiarów.
Bo dokładnie tak się to robi ;-)


A jak to ma być rajdówka to pewnie że bym go zaspawał <ok>

malutki83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 14 paź 2013, 18:29

Post autor: malutki83 » 25 sty 2015, 18:49

no musi byc zaspawany. plexa regulaminow zadnych. ie spalnia.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 sty 2015, 19:53

ATLAS pisze:Zatem na pewno nie spawaj ciągiem, tylko na początku punktuj dalekie od siebie miejsca, na godzinę 12, potem 6, następnie 3 i 9 i coraz gęściej. Tak robił mi kiedyś blacharz w hondzie reperaturki błotników, aby nie "ściągnęło" i zgubiło wymiarów.
Daniel, reperaturki błotników owszem, ale nie środek dachu. Choćbyś nie wiem jak długie przerwy robił, to i tak powciąga. Pokrywa szybra w Coupe jest metalowa, czy szklana? Jeżeli jest stalowa, to ja osobiście zlutowałbym ją z dachem. Ewentualnie, można jeszcze (o ile estetyka nie jest tu najważniejsza) dociąć kawał blachy, większy niż otwór i znitować ją z dachem, wcześniej kładąc jakieś szczeliwo pomiędzy te blachy, żeby na głowę nie kapało.

malutki83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 14 paź 2013, 18:29

Post autor: malutki83 » 25 sty 2015, 20:22

blache znitowaną na klej do szyb miałem w poprzedniej radówce

ale wyglądało to mega słabo. i myślałem że pospawanie będzie choć ciut lepeij wyglądac. potem i tak dach okleje folią.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 sty 2015, 21:22

W takim razie zostaje tylko lutowanie.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 sty 2015, 08:18

malutki83 pisze:blache znitowaną na klej do szyb miałem w poprzedniej radówce

ale wyglądało to mega słabo. i myślałem że pospawanie będzie choć ciut lepeij wyglądac. potem i tak dach okleje folią.
Ta opcja też nie przejdzie. Sam wiesz, że przechodziłem to w Ibizie. Tak jak Atlas wspomniał.Punktowe łapanie obu materiałów. Mam tak zrobione i dach nei pracuje. Dodatkow mam oklejone z zewnątrz folia a od spodu poszedł elastyczny klej aby się nie lało na głowę.

Innym wyjściem jest przespawanie dachu, tyle że w Coupe to nie jest łatwa sztuka.

malutki83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 14 paź 2013, 18:29

Post autor: malutki83 » 26 sty 2015, 19:07

Bloku kto ci dach zaspawywal?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 sty 2015, 19:17

Główny sponsor :-) W Starogardzie Gdańskim. Ale jeśli chcesz mieć to dobrze uderz do Marka z Conceptu albo do Michała z Technologic w Gdynii.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl