[B3 2.3 7A] Zaspawanie szyberdachu
[B3 2.3 7A] Zaspawanie szyberdachu
Witam
Przerabiał ktoś temat zaspawywania szyberdachu??
Szyber jest przykręcany i wyjdzie jako całość??
Przerabiał ktoś temat zaspawywania szyberdachu??
Szyber jest przykręcany i wyjdzie jako całość??
Ja widziałem E30 do driftu z zaspawanym dachem. Faktycznie dach trochę pofalował. Ale właściciel twierdził, że dodało to troszkę sztywności i o to mu chodziło.
Zatem na pewno nie spawaj ciągiem, tylko na początku punktuj dalekie od siebie miejsca, na godzinę 12, potem 6, następnie 3 i 9 i coraz gęściej. Tak robił mi kiedyś blacharz w hondzie reperaturki błotników, aby nie "ściągnęło" i zgubiło wymiarów.
Zatem na pewno nie spawaj ciągiem, tylko na początku punktuj dalekie od siebie miejsca, na godzinę 12, potem 6, następnie 3 i 9 i coraz gęściej. Tak robił mi kiedyś blacharz w hondzie reperaturki błotników, aby nie "ściągnęło" i zgubiło wymiarów.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Daniel, reperaturki błotników owszem, ale nie środek dachu. Choćbyś nie wiem jak długie przerwy robił, to i tak powciąga. Pokrywa szybra w Coupe jest metalowa, czy szklana? Jeżeli jest stalowa, to ja osobiście zlutowałbym ją z dachem. Ewentualnie, można jeszcze (o ile estetyka nie jest tu najważniejsza) dociąć kawał blachy, większy niż otwór i znitować ją z dachem, wcześniej kładąc jakieś szczeliwo pomiędzy te blachy, żeby na głowę nie kapało.ATLAS pisze:Zatem na pewno nie spawaj ciągiem, tylko na początku punktuj dalekie od siebie miejsca, na godzinę 12, potem 6, następnie 3 i 9 i coraz gęściej. Tak robił mi kiedyś blacharz w hondzie reperaturki błotników, aby nie "ściągnęło" i zgubiło wymiarów.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Ta opcja też nie przejdzie. Sam wiesz, że przechodziłem to w Ibizie. Tak jak Atlas wspomniał.Punktowe łapanie obu materiałów. Mam tak zrobione i dach nei pracuje. Dodatkow mam oklejone z zewnątrz folia a od spodu poszedł elastyczny klej aby się nie lało na głowę.malutki83 pisze:blache znitowaną na klej do szyb miałem w poprzedniej radówce
ale wyglądało to mega słabo. i myślałem że pospawanie będzie choć ciut lepeij wyglądac. potem i tak dach okleje folią.
Innym wyjściem jest przespawanie dachu, tyle że w Coupe to nie jest łatwa sztuka.