Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Stag 4eco szarpie przy delikatnym dodawaniu gaz

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 29 sty 2015, 20:28

W silverku masz w komplecie filt i elektrozawór wiec podpinasz weże i miedz i masz, do zavoli musiałbys dokupic i tez podpinasz tylko. Zaloguj sie u jacusia bedziesz miał taniej, a jak masz znajomka co ma tam zgłoszony warsztat to jest taniej o vat.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 sty 2015, 20:29

PieterB pisze:
Nie kupuj tego parownika, kup silvera albo zawoli zeta acr to kupa i generuje duze spadki.
a jak z ich montażem p&p czy jakieś przeróbki względem mojej instalacji :?:
Tak samo jak przy każdej przekładce reduktora z wbudowanym zaworem na taki z zewnętrznym.
Możesz wziąć kawałek rurki miedzianej (+docisk i baryłkę jakby nie było w zestawie) na wypadek jakby nie szło go zamontować z zaworem przykręconym na nyplu. Np. z powodu krótkiej rurki doprowadzającej gaz pod maskę. Masz jakieś zdjęcie spod maski?

Silvera ostatnio zamontowałem przy przeróbce NG na elektroniczny wtrysk i pozytywnie mnie zaskoczył, ciśnienie padało max 0,15 bara. Podczas gdy Tomasetto Artic w innym NG pada o 0,30 bara.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 sty 2015, 10:50

aldi pisze:Np. z powodu krótkiej rurki doprowadzającej gaz pod maskę. Masz jakieś zdjęcie spod maski?
akurat nie ma jutro zapodam

edit

Aldi proszę fotki, znaczy fotki parownika bo chyba o to Ci chodziło

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 31 sty 2015, 11:36

Moim zdaniem masz tam miejsce ze uda Ci sie bez przedłuzania miedzi podłączyc silvera albo i zavolaka, ale to grosze kosztuje wiec moze kup kawałek i nypel na zapas?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 sty 2015, 11:38

No to oki, trzeba będzie zamówić wsio i jak tylko nadarzy się okazja w sensie troszku wolnego to ogarnę temat.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 lut 2015, 17:06

Dziś się ciut pobawiłem :-P znacząco zmniejszyłem ciśnieni gazu do 1,10 przy tej wartości jest w miarę stabilne i nie skacze jak wcześniej przy ok 1,20 i falowanie niemal ustało(sprawdzę to jeszcze jutro na zimnym aby mieć pewność). Ale martwi mnie to że początkowy mnożnik prawie 1,6 :-(
I nie wiem spróbować rozwiercić dysze :?: teraz mam 2mm.
Może coś tam jeszcze pokombinuje zanim zbiorę kasę na nowy parownik.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 lut 2015, 18:46

A mnożnik przy 7-8 ms na jakim jest poziomie?
jaką masz temperaturę kalibracji i ciśnienie robocze?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 lut 2015, 20:49

aldi pisze:jaką masz temperaturę kalibracji i ciśnienie robocze?
chodzi ci o temp gazu :?: czyli 50 st a ciśnienie 1,07 a ustawione 1,12 dokladnie
aldi pisze:A mnożnik przy 7-8 ms na jakim jest poziomie?
mnożnik przy 7 to 1,4



edit

I hura auto nie faluje obrotami, pracuje równiutko jak nigdy dotąd tylko ten mnożnik mnie martwi ale na razie chyba nie będę tego ruszał.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 lut 2015, 21:33

Zobacz przy jakich obrotach będzie zapętlać. Jeśli nie jeździsz cały czas z obrotami w okolicach czerwonego pola + gazem wciśniętym w podłodze to nie będzie problemu.
Ewentualnie ustaw sobie maksymalne obroty na gazie 4000-5000obr albo ustaw maks obciążenie na gazie ale to trzeba dobrać spoglądając w logi. Chyba że będzie mocno szarpać przy przełączaniu przy tych obrotach to po prostu pamiętaj o tym.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 lut 2015, 07:54

aldi, Nie, nie jeżdżę ze wskazówką pod czerwone pole znaczy sporadycznie mi się zdarza aczkolwiek w czasie korekty mnożnika lekko przekroczyłem 5 tyś i nie było zapętlenia.
Do czwartku jestem w domu więc może spróbuję z większymi dyszami bo mam komplet na zapas w razie czego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl