[B4 2.0 ABK] Stag 4eco szarpie przy delikatnym dodawaniu gaz
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak samo jak przy każdej przekładce reduktora z wbudowanym zaworem na taki z zewnętrznym.PieterB pisze:a jak z ich montażem p&p czy jakieś przeróbki względem mojej instalacji :?:Nie kupuj tego parownika, kup silvera albo zawoli zeta acr to kupa i generuje duze spadki.
Możesz wziąć kawałek rurki miedzianej (+docisk i baryłkę jakby nie było w zestawie) na wypadek jakby nie szło go zamontować z zaworem przykręconym na nyplu. Np. z powodu krótkiej rurki doprowadzającej gaz pod maskę. Masz jakieś zdjęcie spod maski?
Silvera ostatnio zamontowałem przy przeróbce NG na elektroniczny wtrysk i pozytywnie mnie zaskoczył, ciśnienie padało max 0,15 bara. Podczas gdy Tomasetto Artic w innym NG pada o 0,30 bara.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Dziś się ciut pobawiłem znacząco zmniejszyłem ciśnieni gazu do 1,10 przy tej wartości jest w miarę stabilne i nie skacze jak wcześniej przy ok 1,20 i falowanie niemal ustało(sprawdzę to jeszcze jutro na zimnym aby mieć pewność). Ale martwi mnie to że początkowy mnożnik prawie 1,6
I nie wiem spróbować rozwiercić dysze :?: teraz mam 2mm.
Może coś tam jeszcze pokombinuje zanim zbiorę kasę na nowy parownik.
I nie wiem spróbować rozwiercić dysze :?: teraz mam 2mm.
Może coś tam jeszcze pokombinuje zanim zbiorę kasę na nowy parownik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
chodzi ci o temp gazu :?: czyli 50 st a ciśnienie 1,07 a ustawione 1,12 dokladniealdi pisze:jaką masz temperaturę kalibracji i ciśnienie robocze?
mnożnik przy 7 to 1,4aldi pisze:A mnożnik przy 7-8 ms na jakim jest poziomie?
edit
I hura auto nie faluje obrotami, pracuje równiutko jak nigdy dotąd tylko ten mnożnik mnie martwi ale na razie chyba nie będę tego ruszał.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zobacz przy jakich obrotach będzie zapętlać. Jeśli nie jeździsz cały czas z obrotami w okolicach czerwonego pola + gazem wciśniętym w podłodze to nie będzie problemu.
Ewentualnie ustaw sobie maksymalne obroty na gazie 4000-5000obr albo ustaw maks obciążenie na gazie ale to trzeba dobrać spoglądając w logi. Chyba że będzie mocno szarpać przy przełączaniu przy tych obrotach to po prostu pamiętaj o tym.
Ewentualnie ustaw sobie maksymalne obroty na gazie 4000-5000obr albo ustaw maks obciążenie na gazie ale to trzeba dobrać spoglądając w logi. Chyba że będzie mocno szarpać przy przełączaniu przy tych obrotach to po prostu pamiętaj o tym.