

To takie ustawianie na pałę bo procedury są inne.1. Przy wyłączonym zapłonie rozłączyć złącza nastawnika przepustnicy i podłączyć baterię 4,5 V do styków „1" i „2" zgodnie z załączonym rysunkiem (otworzyć nieznacznie przepustnicę w celu ułatwienia przesunięcia zderzaka). Jeśli silniczek nie pracuje, a zderzak się nie wysuwa, wymienić zespół silniczka i powtórzyć czynności.
Dzięki!paw1131 pisze:Autoryzowany dealer części samochodowych Bosch podaje, że symbol oryginału to 0132008601.
Obroty biegu jałowego po odpaleniu są OK. Silnik pracuje równo itd. Natomiast w momencie kiedy chce ruszyć, przy dodawaniu gazu czuć wyraźnie że zaczyna go dusić i muszę wcisnąć gaz mocniej, silnik chwilę się 'zastanowi', obroty skoczą w górę i pojadę. I po tym już obroty na jałowym falują.paw1131 pisze:Na jakim poziomie utrzymują się obroty biegu jałowego, są za wysokie, za niskie? Opisz to bardziej szczegółowo. Po błędach odczytanych z ECU na pewno trzeba sprawdzić działanie nastawnika przepustnicy.
Teraz nie dysponuję wartością zaraz po włączeniu, ale jakoś w zeszłym tygodniu zmierzyłem:paw1131 pisze:Przy okazji sprawdź jaka jest wartość rezystancji niebieskiego czujnika temperatury raportującego do ECU i podaj tę wartość. Pomiary wykonaj na zimnym silniku oraz zaraz po włączeniu się wentylatorów.
Kod: Zaznacz cały
po 8h postoju pod chmurą, miał 4,8k Ohm, po dojechaniu do domu (jakieś 10 km po Krk) mial 190 ohm
Jasne, zrobię to jak tylko znajdę chwilęw pierwszej kolejności sprawdź, czy nastawnik przepustnicy w ogóle działa