[B4 ABT] ustawienie zapłonu
To ze sie udaje ustawic to nie dziwota, tylko ze jak ja to robiłem to kąt zapłonu świrował jak głupi i nie dało sie w niego utrafić, jakby cały czas oscylował. Jak myslałem że trafiłem w 6 st to za chwile było ok 0. Nie mogłem dojsc dlaczego. Dopiero wyczytałe w elsie i kąt stoi jak murowany.
Wystarczy że u kogoś np lmbda źle pracuje i j€ż kąt bedzie bardziej stałw miejscu. Poza tym kąt lata dopiero po dobrym rozgrzaniu.
Może kiedyś nagram film to zailustruje na czym to polega
Wystarczy że u kogoś np lmbda źle pracuje i j€ż kąt bedzie bardziej stałw miejscu. Poza tym kąt lata dopiero po dobrym rozgrzaniu.
Może kiedyś nagram film to zailustruje na czym to polega
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
Podłączę się do tematu. Ustawiałem swój zapłon po remoncie i nic nie blokowałem. Po prostu wszystko na znaki i później z lampą aparatem kręciłem aby na 6 trafić i tyle. Problem mam od początku jak kupiłem i po remoncie jest dalej, kąt świruje. Cały czas w okolicach 6 ale czasem później czasem wcześniej, aż wyczuwalne są czasem nieregularne drgania budą itp. Na kompie nic nie pokazuje, niby wszystko ok. Znajomy mechanik powiedział że może to być moduł przy cewce. Ale ja się aż tak nie znam nie wiem nie wymieniałem.
[ Dodano: 2015-02-20, 23:51 ]
Jeszcze mam pytanko. O co chodzi z tym stukowym?? Jakie są objawy bo nie wiem. Coś czytałem że jak się wrzuci piąty bieg na 2okm/h to strasznie dzwoni silnik. Jakieś jeszcze?
[ Dodano: 2015-02-20, 23:53 ]
Sory, że zaśmiecam trochę temat
[ Dodano: 2015-02-20, 23:51 ]
Jeszcze mam pytanko. O co chodzi z tym stukowym?? Jakie są objawy bo nie wiem. Coś czytałem że jak się wrzuci piąty bieg na 2okm/h to strasznie dzwoni silnik. Jakieś jeszcze?
[ Dodano: 2015-02-20, 23:53 ]
Sory, że zaśmiecam trochę temat
Ja mam tak samo jak kolega wyżej, niestety walczę z tym ze dwa lata, powymieniałem wszystkie rzeczy pod maską, robiłem też głowice i dalej nic. a cewke razem z modułem podmieniałem od kuzyna z B4 i dalej to samo było, komputer tak samo podmieniany i dalej żadnej zmiany. Posiadam motronic starszy z krokowcem na cztery piny
Panowie to mocno zależy od paru parametrów czy kąt lata:
- luz na aparacie zapłonowym,
- czystość/jakość czujnika hall
- czystość/jakość kopólki i palca
- jakości lampy stroboskopowej
- zasilanie i masa kompa i modułu
dopiero jak to wszystko ok to trzeba spróbować zablokowac kompa. Na dzieńdobry proponuje odłaczyć sonde 8-)
- luz na aparacie zapłonowym,
- czystość/jakość czujnika hall
- czystość/jakość kopólki i palca
- jakości lampy stroboskopowej
- zasilanie i masa kompa i modułu
dopiero jak to wszystko ok to trzeba spróbować zablokowac kompa. Na dzieńdobry proponuje odłaczyć sonde 8-)
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok