[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
pewnie, że tak bo ostatecznie kolory przewodów się zgadzają są tylko na innych kostkach i kostki mają inne kolory.
[ Dodano: 2015-02-17, 22:26 ]
i jeszcze jedna moja uwaga jest taka, że na łapy silnika niestety nie do końca pasują.
lewa w ogóle nie pasuje a prawą można zostawić ale trzeba zwrócić uwagę na poduszki skrzyni bo się mogą przekosić i łatwo to przegapić. łapy najlepiej pasują od 1.8 ADR z b4 Cabrio
[ Dodano: 2015-02-17, 22:26 ]
i jeszcze jedna moja uwaga jest taka, że na łapy silnika niestety nie do końca pasują.
lewa w ogóle nie pasuje a prawą można zostawić ale trzeba zwrócić uwagę na poduszki skrzyni bo się mogą przekosić i łatwo to przegapić. łapy najlepiej pasują od 1.8 ADR z b4 Cabrio
problem w tym że tamte zegary są z automatu a ja bym wolał jednak pozostać przy oryginalny z B3.Zauważyłem że jest tu dużo speców od Ecu co by podstawili ominięcie immo + może jakieś modyfikacje mapy z chęcią do kogoś podeśle bądź jak będzie bliżej mieszkał to nawet wybiorę się osobiście.Jeśli chodzi o wiązkę z komory silnika to rozumiem że mam ją wyciąć czy może gdzieś ją sie wypina? Sprzęgło z aeb spokojnie złożę ze skrzynią z 80 b3 oznaczenie AKM? Skrzyń mam 3 wiec jak nie wytrzyma mocowo to bede miał na wymiane a potem coś dobiorę mocniejszego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
NIC NIE TNIJ, wypina się ją w skrzynce ECU gdzie łączy się wiązką kabiny jest tam z pięć kostek.okon19921 pisze:Jeśli chodzi o wiązkę z komory silnika to rozumiem że mam ją wyciąć czy może gdzieś ją sie wypina?
i co z tego różnią się tym że mają wyświetlacz od biegów który można wyalić a jeśli są z FISem to pewnie można wyłączyć wyświetlanie biegu zmieniając kodowanie kable za 30zł z alledrogo.problem w tym że tamte zegary są z automatu
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
wszystko co nie podpięte z dodatków nie wyświetla się po prostualdi pisze: Cytat:
problem w tym że tamte zegary są z automatu
i co z tego różnią się tym że mają wyświetlacz od biegów który można wyalić a jeśli są z FISem to pewnie można wyłączyć wyświetlanie biegu zmieniając kodowanie kable za 30zł z alledrogo.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Skrzynia AKM Daje radę bo mam w swojej B3 1.8 T AJL 180 km także przy AEB śmiało da radęokon19921 pisze:problem w tym że tamte zegary są z automatu a ja bym wolał jednak pozostać przy oryginalny z B3.Zauważyłem że jest tu dużo speców od Ecu co by podstawili ominięcie immo + może jakieś modyfikacje mapy z chęcią do kogoś podeśle bądź jak będzie bliżej mieszkał to nawet wybiorę się osobiście.Jeśli chodzi o wiązkę z komory silnika to rozumiem że mam ją wyciąć czy może gdzieś ją sie wypina? Sprzęgło z aeb spokojnie złożę ze skrzynią z 80 b3 oznaczenie AKM? Skrzyń mam 3 wiec jak nie wytrzyma mocowo to bede miał na wymiane a potem coś dobiorę mocniejszego.
Silnik przywieziony;) wszystko zabrane razem z zegarami z kostkami kluczyk stacyjka wszelkie kostki. Tylko tak. Odkreciliśmy sprzegło hydrokinetyczne i koło zamachowe i zaczął lecieć olej z wału to zapewne olej silnikowy.Zwróciłem uwagę że w środku wału jest taka tulejka o której już była mowa. Musze wiec kupić łożysko igiełkowe.Jakieś firmy polecacie??I tak potrzebuje informacji jakie sprzęgło złożyć teraz bo czytałem też coś o mocniejszych sprzęgłach z diesla. O kole z 1z pamiętam tylko jakie śruby do przykręcenia ??
Co zrobilem zle ? Silnik odpalony pracuje gladko i przyjemnie bledow nie wywala. Ale mam problem z biegami nie moge wrzucic biegu na wlaczonym silniku. Na wylaczonym wrzucam bieg trzymam wcisniete sprzeglo i wlaczam silnik a samochod rusza tak jak by nie bylo sprzegla :shock: co jest ? Zle cos zlozylem przy wkladaniu silnika czy jak. Dodam ze silnik wlozylem ze sprzeglem z dawcy tzn. dwumasem. Sprzeglo pracuje normalnie jak je wciskam noga nie jest twarde ani za miekkie, pedal porusza sie w calym zakresie a nie do polowy, plyn jest, wyciekow nie swierdzilem.
Lozysko oporowe przyszlo razem z silnikiem nawet mam to sciagniete z abk a czy wysprzeglik sie nie przesunal to ciezko powiedziec. Przed wlozeniem wszystko staralem sie przygotowac na pewniaka, moze podczas wkladania silnika sie cos przestawilo ? Ale jezeli wysprzeglik by zmienil swoje polozenie to czy pedal pracowal by normalnie ? Bo jak odpale silnik na biegu jalowym to nic sie dzieje i silnik pracuje normalnie. Jak cos to zwale skrzynke i zobaczymy jak to wyglada. Sagem ty jestes oblatany w temacie bardzo dobrze , jak bys cos wiedzial to daj znac.