Czyli po prostu przykleisz kieszeń na stałe już:) ja myślałem bardziej o złapaniu tego na wkręty.stawsz pisze:kieszeń trzyma się na kołkach które są rozspawane z drugiej strony , wystarczy je lekko rozwiercić i kieszeń wychodzi. Kieszeń wróci na swoje miejsce a kołki bedą już wklejone na klej .
Nic trudnego jesli o ten element chodzi - moge śmiało powiedzieć że jest to najłatwiejsza część tej regeneracji <ok>
[Audi Cabrio] Cabrio by- stawsz - new setup :)
ale jesteś szybki, wkleiłeś foty zanim dojechałem na chatę :mrgreen:
Prawdę mówiąc myślałem że ta operacja to szybka akcja... niestety się pomyliłem... jest bardzo pracochłonna to mozolna praca ale warto bo efekt jest super <ok> Szymon przedstawił product wstępny ale jak przykręci się rączki, mocowanie klamki i kieszeni to będzie super efekt. Lepiej niż fabryka. Mogę zdradzić tajemnicę że gąbka ma grubość 5mm, okazało się że 3mm jest za cienka i efekt na ,,trójce,, jest marny Trzeba dać czas gąbce i klejowi na uzyskanie całkowitej sprężystości i aby materiał się ,,podniósł,,Cała trudność polega na tym że materiał nie zakłada się pod skórę tylko wkleja się i dociska do szczeliny. Materiał średnio plastyczny bo jest gruby (gruba porządna skóra) a gąbka mocno sprężynuję bo ma 5mm (ale jest efekt) Nie od dziś wiadomo że całość projektu zależy od detali a tutaj są na wysokim poziomie... warto było... gorąco polecam wszystkim ten MOD <ok> Szymon świetna robota a foto story na pewno przyda się potomnym <ok>
Prawdę mówiąc myślałem że ta operacja to szybka akcja... niestety się pomyliłem... jest bardzo pracochłonna to mozolna praca ale warto bo efekt jest super <ok> Szymon przedstawił product wstępny ale jak przykręci się rączki, mocowanie klamki i kieszeni to będzie super efekt. Lepiej niż fabryka. Mogę zdradzić tajemnicę że gąbka ma grubość 5mm, okazało się że 3mm jest za cienka i efekt na ,,trójce,, jest marny Trzeba dać czas gąbce i klejowi na uzyskanie całkowitej sprężystości i aby materiał się ,,podniósł,,Cała trudność polega na tym że materiał nie zakłada się pod skórę tylko wkleja się i dociska do szczeliny. Materiał średnio plastyczny bo jest gruby (gruba porządna skóra) a gąbka mocno sprężynuję bo ma 5mm (ale jest efekt) Nie od dziś wiadomo że całość projektu zależy od detali a tutaj są na wysokim poziomie... warto było... gorąco polecam wszystkim ten MOD <ok> Szymon świetna robota a foto story na pewno przyda się potomnym <ok>
- Monster_C4
- Forum Audi 80
- Posty: 128
- Rejestracja: 11 maja 2014, 19:26
- Lokalizacja: Wrocław
Atlas - dzięki
Koła mierzyłem juz wszystkie 4 , a to na zdjęciu jeszcze na przejściowym offset-cie czyli minus 10mm (dystans na razie 20mm i koło za mocno schowane we wnękę koła)
finalnie bedzie przy moim kole czyli r18 9j et 52 i piastacch v8 (nominlanie offset -4mm) bedzie tak :
- przód : dystans przykręcany 30mm
- tył : dystans przelotowy 15mm
Całość jak dla mnie będzie optymalna a ranty felgi bedą na równi z błotnikiem.
Jeśli chodzi o heble to można śmiało powiedzieć że są nowe - kolor po mimo że kontrowersyjny to wg mnie fajnie komponuje się z autem i na żywo jeszcze lepiej wygląda
Koła mierzyłem juz wszystkie 4 , a to na zdjęciu jeszcze na przejściowym offset-cie czyli minus 10mm (dystans na razie 20mm i koło za mocno schowane we wnękę koła)
finalnie bedzie przy moim kole czyli r18 9j et 52 i piastacch v8 (nominlanie offset -4mm) bedzie tak :
- przód : dystans przykręcany 30mm
- tył : dystans przelotowy 15mm
Całość jak dla mnie będzie optymalna a ranty felgi bedą na równi z błotnikiem.
Jeśli chodzi o heble to można śmiało powiedzieć że są nowe - kolor po mimo że kontrowersyjny to wg mnie fajnie komponuje się z autem i na żywo jeszcze lepiej wygląda
Nie lubię kształtu rotorów Artec L. Jak są czarne to potrafię je przetrawić. Przykład:
A na tył przydałyby Ci się szersze ranty o pół cala. Na ile masz śrub skręcane? 38 czy 40?
Twoje Arteci skoro są 9" tak jak mówisz, mają bębny 7,25", ranty 1,75" (jakie się widuje w felgach 8,5").
Z takimi bębnami łatwiej upchać big brakes
A na tył przydałyby Ci się szersze ranty o pół cala. Na ile masz śrub skręcane? 38 czy 40?
Twoje Arteci skoro są 9" tak jak mówisz, mają bębny 7,25", ranty 1,75" (jakie się widuje w felgach 8,5").
Z takimi bębnami łatwiej upchać big brakes
Jak pamietam rafzej na 40 śrub ale potwiedze jeszcze . Jesli chodzi o ksztalt rotorow to cos w tym jest ale powiem tak widzialem cabrio na takich kolach na dynovwce i bardzo mi sie podobalo . Jden sezon na bank przejezdze na takim setupie a dalej sie zobaczy jaki bedzie kolor moze czarny moze bialy a moze zostanie jak jest tylko wpadna zlote sruby.ATLAS pisze:Nie lubię kształtu rotorów Artec L. Jak są czarne to potrafię je przetrawić. Przykład:
Obrazek
A na tył przydałyby Ci się szersze ranty o pół cala. Na ile masz śrub skręcane? 38 czy 40?
Twoje Arteci skoro są 9" tak jak mówisz, mają bębny 7,25", ranty 1,75" (jakie się widuje w felgach 8,5").
Z takimi bębnami łatwiej upchać big brakes
Jesli chodzi o big brakes to obecne na pewno sa przejciowe i wpadna na przod 4 tloczki a tyl z a8 d2
Stawsz nie mogę się doczekać końcowego wyniku Co do koloru czarnego koloru na felgach, w większości przypadków, jestem jego przeciwnikiem. Kolor czarny optycznie zmniejsza felgę. Sam rotor? kwestia gustu. Na razie polataj na tym setup-ie a jak ci się znudzi to rzuć na rotor black plast dip i zobaczysz czy ci leży czy nie...
A o to i jaki prezent dostałem od swoich pracowników oraz pozostałej załogi z okazji zakończenia kariery w firmie której od wczoraj pracowałem , jestem mega zadowolony , na zloty bedzie jak znalazł
Powiem szczerze że jakość i ergonomia super - co CCCO to CCCO <ok>
PS. Nie zwolnili mnie :mrgreen: <lol>
Powiem szczerze że jakość i ergonomia super - co CCCO to CCCO <ok>
PS. Nie zwolnili mnie :mrgreen: <lol>