silnik to 1.9 MTDI czyli TD








Z tego co ja pamiętam to wyprowadzenie z środka "Gwiazdy" bo trójfazowy ma trzy łączenia trójkąt i gwiazda a alternatory tylko gwiazdy, te mocne spotyka się 140A zwyż maja trójkąt i dwa mostki prostownicze.aldi pisze:Możesz zrobić sobie to wyprowadzenie, bo jak dobrze pamiętam to W to jest wyjście prosto z jednego uzwojeń stojana jeszcze przed diodami.

Raczej instalacja z benzyniaka nie posiada tego kabla wiec i tak musiałbyś puścić osobno. Podpięcie pod odpowiedni pin licznika powinno załatwić sprawę obrotomierza jak i kontroli ciśnienia oleju.srebrnastrzala pisze:jak juz bede mial przewod to wystarczy go poprowadzic do licznika do pina kostki ktora jest odpowiedzialna za obroty ? (mam schemat plytki licznika i wiem ktory to pin)
mam nadzieje ze da sie to tak rozwiazac bo mam przekladke silnika z benzyny na diesel-a wiec nie ufam instalacji benzyniaka.




Ani tak ani tak nie dobrze nie znając dokładnie przełożenia silnik-alternator. Wedle twojej przeróbki na każdy obrót alternatora to 1 impuls według mojego 3 impulsy, ciekawe jakie on ma przełożenie jeżeli standardowe 2,3 to wyjdzie o 1 impuls za dużo i przekłamanie licznika będzie.Jak będzie się przerabiać obrotomierz pod sygnał z alternatora to podczas tej przeróbki powinno się dać dostosować pod sygnał ze środka gwiazdy jak i z jednego uzwojenia
