[2.8 v6 AAH/2.6 V6 ABC] SWAP informacje
Powiem Ci tak, jeśli nie musisz koniecznie mieć LPG, to zainwestowałbym 5tys. zł może 6tys. w kapitalny remont Twojego obecnego silnika, ale mówiąc kapitalny mam na myśli wszytko, każdą drobną uszczelkę, każdą niepewną śrubeczkę, zbudowałbym ten silnik od nowa i cieszył się silnikiem który przejedzie kolejnych kilkaset km, a swapując na V6 będziesz musiał nie dość, że kupić silnik to i pewnie go pouszczelniać i wyremontować, a jeśli się okaże, że ten silnik po kilku miesiącach zaczyna dokonywać żywota, to będziesz tylko zły sam na siebie. Bo te silniki mają już swoje lata kilometry za sobą.
A co do 1.8T fajna opcja, ale kompletny i sprawny swap to majątek. Też o tym myślałem, ale ja jestem osobą, której musi wszystko działać, więc psychicznie by mnie wykończył taki swap, gdybym musiał tyle rzeczy ogarnać, a jak bym nie podołał sam, to pewnie nie wielu by mi pomogło, bo to jest że tak powiem akrobacja cyrkowa biorąc pod uwagę, ze musisz włądować cały osprzęt od 1.8T łącznie z kompem, wiązką, klima wszytko trzeba od nowa się bawić.
Takie moje zdanie. Nie każdy musi się z tym zgadzać. Gdyby mi padł silnik, a zależałoby mi na budzie, to zrobiłbym generalke.
A co do 1.8T fajna opcja, ale kompletny i sprawny swap to majątek. Też o tym myślałem, ale ja jestem osobą, której musi wszystko działać, więc psychicznie by mnie wykończył taki swap, gdybym musiał tyle rzeczy ogarnać, a jak bym nie podołał sam, to pewnie nie wielu by mi pomogło, bo to jest że tak powiem akrobacja cyrkowa biorąc pod uwagę, ze musisz włądować cały osprzęt od 1.8T łącznie z kompem, wiązką, klima wszytko trzeba od nowa się bawić.
Takie moje zdanie. Nie każdy musi się z tym zgadzać. Gdyby mi padł silnik, a zależałoby mi na budzie, to zrobiłbym generalke.