Fakt trochę to kosztuje ale efekt jest super przy orginalnym ic nie wiele dadzą jaki kolwiek zmiany. Niestety powierzchnia chłodząca jest bardzo mała przez co trudno jej schłodzić dość gorące powietrze. Jedynym rozwiązaniem jest fimic. Ale dość trudno jest coś znaleść w sęsownych cenach z dobrym rdzeniem i żeby się zmieściło w orginalny zderzak z klimą.KLICHO pisze:Chciałbym FMIC ale $$ na razie nie pozwolą
Myślałem o żaluzji właśnie w nadakolu i aby dać do plastikarza jakiegoś. Pomysł nie głupi wydaje mi się.
Co o tym sądzicie ?
[ Dodano: 2015-04-20, 22:54 ]
Ktoś robił coś takiego ? Ponoć trochę pomaga jeśli ma się ori SMIC
[1.9 TDI 1Z] czym się różni turbo T2 od T-15 ?
Ja mam Passka B4 więc trochę więcej miejsca jest fakt koszt FMIC to jakieś dobre 700 z orurowaniem.
Coś z czasem założę więc to nie problem tylko też chciałem się dowiedzieć o te żaluzje odległość SMIC od nadkola to parę CM i niby coś powinno pomagać taka żaluzja no po coś jest w innych autach A koszt nie duży bo można już w 30 zł zamknąć. Tylko zastana mnie czy to nie pogorszy sprawy bardziej
Coś z czasem założę więc to nie problem tylko też chciałem się dowiedzieć o te żaluzje odległość SMIC od nadkola to parę CM i niby coś powinno pomagać taka żaluzja no po coś jest w innych autach A koszt nie duży bo można już w 30 zł zamknąć. Tylko zastana mnie czy to nie pogorszy sprawy bardziej
KLICHO, Jeśli chodzi Ci o żaluzję za IC w nadkolu - to ma sens. Bo powietrze bardziej przepływa przez IC i wylatuje żaluzjami. Ja puki miałem ori. SMIC to zrobiłem otwory w nadkolu i było ciut lepiej. Nawet próbowałem zrobić natrysk wody na ori SMIC (miałem graty darmowe) ale jest ciasno i nie mogłem ogarnąć montażu spryskiwacza
Za to robiłem małe próby natrysku wody na FMIC :lol: i fajnie to się sprawuje, tylko przydałoby się zrobić to bardziej profesjonalnie- czyli przynajmniej programator. Jak jeździłem i polewałem trochę IC (zbiornik z pompką z omegi, spryskiwacze, przycisk w kabinie) to temp. w dolocie była taka jak na zewnątrz, a czasem schodziła ciut niżej.
Ogólnie woda ma duży potencjał
Za to robiłem małe próby natrysku wody na FMIC :lol: i fajnie to się sprawuje, tylko przydałoby się zrobić to bardziej profesjonalnie- czyli przynajmniej programator. Jak jeździłem i polewałem trochę IC (zbiornik z pompką z omegi, spryskiwacze, przycisk w kabinie) to temp. w dolocie była taka jak na zewnątrz, a czasem schodziła ciut niżej.
Ogólnie woda ma duży potencjał
brabus124, dokładnie o żaluzje w nadkolu. Bo można by wyciąć od S3 lub S4, z tego co widzę S4 ma dużo większą ale chodzą po około 80zł a od S3 są wyraźnie mniejsze ale 30 zł. Potem wyciąć i wkleić do swojego. Hmmm pomysł z wodą też bardzo dobry tylko aż taka złota rączka nie jestem .
Czyli wywnioskowałem że opłaca się Ale z jakiego samochodu by jeszcze można żaluzje dorwać ?
Czyli wywnioskowałem że opłaca się Ale z jakiego samochodu by jeszcze można żaluzje dorwać ?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Oj tam, oj tam.Ganimadeus pisze:No tak Krzysiu ale dobrze wiesz, że te nasze traktorki to nie są od kręcenia na wysokich :]
Jak się w trasę wypadało(a4 b5), zapinalem 6 bieg i jak można było to obroty nie schodziły niżej niż 3500. 2 lata, zrobione między 65 a 70 tys km samochodem pokonałem przez ten czas. I samochód poszedł do kolejnej osoby
1 Zecior to silnik nie do zajechania, dobra płukanka, wysokiej klasy full syntetyk i można jeździć.
A jak wygląda sprawa ze spalaniem przy turbinie T2 z nastawami z turbiny T15? Pytam, ponieważ we wrześniu zmieniałem silnik i wraz z silnikiem wpadła turbina T2 a spalanie wzrosło chwilami do 10l/100km, gdzie przy starym silniku i turbinieT15 w trasie palił nawet z 5,5, a w miesicie średnio 6,4 l/100km. Dodam, że po przekładce został ustawiony tylko kąt wtrysku, ponieważ pompa wtryskowa jest z mojego starego silnika. Swoją drogą T15 i tak będę zakładał z powrotem, tylko czasu mi brakuje. :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Turbina nie ma z twoim problemem nic wspólnego :roll: . Spalanie 10l/100km ,w tym silniku nie jest możliwe ,żeby nie wiem jak był rozregulowany ,bez odpowiedniego doładowania ,dawka paliwa jest obcięta i auto jest zamulone ,nie jedzie ,ale i nie pali więcej niż normalnie . Nawet tuningowany i ciśnięty , te 10 ltrów raczej cięzko by było mu spalić .Jedyna możliwość takiego spalania ,to wyciek paliwa,albo lejące masakrycznie wtryskiwacze +duża dawka paliwa ...tyle że wtedy, dymił by na czarno jak lokomotywa ;-)Tak Duże spalanie +brak dymu z tyłu ,to tylko wyciek ,albo zły pomiar 8-)ronni10 pisze:A jak wygląda sprawa ze spalaniem przy turbinie T2 z nastawami z turbiny T15? Pytam, ponieważ we wrześniu zmieniałem silnik i wraz z silnikiem wpadła turbina T2 a spalanie wzrosło chwilami do 10l/100km, gdzie przy starym silniku i turbinieT15 w trasie palił nawet z 5,5, a w miesicie średnio 6,4 l/100km. Dodam, że po przekładce został ustawiony tylko kąt wtrysku, ponieważ pompa wtryskowa jest z mojego starego silnika. Swoją drogą T15 i tak będę zakładał z powrotem, tylko czasu mi brakuje. :roll:
Potwierdzam. Turbo nie ma tu nic do rzeczy jeśli chodzi o tak duże spalanie,MUNIOR pisze:Turbina nie ma z twoim problemem nic wspólnego :roll: . Spalanie 10l/100km ,w tym silniku nie jest możliwe ,żeby nie wiem jak był rozregulowany ,bez odpowiedniego doładowania ,dawka paliwa jest obcięta i auto jest zamulone ,nie jedzie ,ale i nie pali więcej niż normalnie . Nawet tuningowany i ciśnięty , te 10 ltrów raczej cięzko by było mu spalić .Jedyna możliwość takiego spalania ,to wyciek paliwa,albo lejące masakrycznie wtryskiwacze +duża dawka paliwa ...tyle że wtedy, dymił by na czarno jak lokomotywa ;-)Tak Duże spalanie +brak dymu z tyłu ,to tylko wyciek ,albo zły pomiar 8-)
Gdyby to były różnice rzędu 0,2-0,4l. to może być kwestia innego turbo, ale mi np. na T2 ciut mniej palił niż na t15. Masz problem z czymś innym.
Aha, w komorze silnika wycieku żadnego nie widać, pod samochodem też nie zwróciłem uwagi. Zastanawiam się jeszcze czy to wtryski nie leją. Jeszcze temu spalaniu muszę się przyjrzeć. Ale nie chce odbiegać od tematu turbiny. Nie zmienia to faktu, że dni staruszki t2 są policzone, bo jazda na tej turbinie to jakaś porażka, dajesz gaz a tu żadnej reakcji, zwłaszcza gdy nastawy nie są zrobione pod nią, tak jak u mnie. Dziękuję za odpowiedź Jak wrócę do swojej t15 to napiszę co i jak. Pozdrawiam. <ok>
[ Dodano: 2015-10-24, 22:26 ]
Aha, w komorze silnika wycieku żadnego nie widać, pod samochodem też nie zwróciłem uwagi. Zastanawiam się jeszcze czy to wtryski nie leją, o ile to możliwe, aby lejące wtryski dawały taki efekt 10l/100km. Ale nie chce odbiegać od tematu turbiny. Nie zmienia to faktu, że dni staruszki t2 są policzone, bo jazda na tej turbinie to jakaś porażka, dajesz gaz a tu żadnej reakcji, zwłaszcza gdy nastawy nie są zrobione pod nią, tak jak u mnie. Dziękuję za odpowiedź Jak wrócę do swojej t15 to napiszę co i jak. Pozdrawiam. <ok>
[ Dodano: 2015-10-24, 22:26 ]
Aha, w komorze silnika wycieku żadnego nie widać, pod samochodem też nie zwróciłem uwagi. Zastanawiam się jeszcze czy to wtryski nie leją, o ile to możliwe, aby lejące wtryski dawały taki efekt 10l/100km. Ale nie chce odbiegać od tematu turbiny. Nie zmienia to faktu, że dni staruszki t2 są policzone, bo jazda na tej turbinie to jakaś porażka, dajesz gaz a tu żadnej reakcji, zwłaszcza gdy nastawy nie są zrobione pod nią, tak jak u mnie. Dziękuję za odpowiedź Jak wrócę do swojej t15 to napiszę co i jak. Pozdrawiam. <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ale pewnie do T15 dalej jej będzie troszkę brakować. Nie zmienia to faktu, że łatwiej przestawić sztangę i dawkę niż wymienić turbinę . Z tym, że na wiosnę planuję podnieść moc, i T15 z tego co czytam lepiej się nada, zważywszy, że nie ganiam swojego samochodu na wysokich obrotach, jak już to sporadycznie.
Dodam tylko, że auto niemal że w ogóle nie kopci, dlatego też wziąłem ten silnik razem z turbiną i wtryskami. Jak zadymi, to tylko przy mocnym bucie. Ewentualnie zauważyłem, że jak dłużej pochodzi rano na wolnych obrotach bez jazdy to się jakiś dymek pojawia, ale tak to wcale nie ma...
[ Dodano: 2015-11-08, 21:16 ]
A jak jest z zawodem N75 ? To są te same zawory z t15 i t2 czy różnią się czymś? jutro skladam wszystko na miejce, a moj stary n75 juz jest niesprawny. Naszczęś ie splyw oleju mam juz zalatwiony. 2 godziny probowalem go przykrecic do bloku...
Dodam tylko, że auto niemal że w ogóle nie kopci, dlatego też wziąłem ten silnik razem z turbiną i wtryskami. Jak zadymi, to tylko przy mocnym bucie. Ewentualnie zauważyłem, że jak dłużej pochodzi rano na wolnych obrotach bez jazdy to się jakiś dymek pojawia, ale tak to wcale nie ma...
[ Dodano: 2015-11-08, 21:16 ]
A jak jest z zawodem N75 ? To są te same zawory z t15 i t2 czy różnią się czymś? jutro skladam wszystko na miejce, a moj stary n75 juz jest niesprawny. Naszczęś ie splyw oleju mam juz zalatwiony. 2 godziny probowalem go przykrecic do bloku...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
JA w tygodniu robiłem przeszczep z T2 na T15 koledze jazda całkiem fajna w porównaniu do T2 od dołu ciągnie super trochę dłubanina jest bo potrzeba spływ leju rure wydechu od turbiny do katalizatora węza z turbo do icka,redukcje smarowania turbiny 10x1na 14x1.5.
[ Dodano: 2015-11-08, 22:02 ]
Mi spływ poszedł elegancko
[ Dodano: 2015-11-08, 22:02 ]
Mi spływ poszedł elegancko