Ten znacznik dla B4 jest od wewnątrz koła a nie od zewnątrz.
Niektóre koła maja dwa znaczniki OT - bo koło jest takie samo jak przy silnikach w B3.
Fabryka poszła na skróty a użytkownicy mają problemy.
Sprawdź dokładnie instrukcję ustawiania rozrządu dla ABK. Ta jest poprawna.
O żadnym przestawianiu rozrządu o ząbek/pół zabka nie może być mowy.
Niestety masz taki silnik, który uczy pokory i nie zwalnia z myślenia.
Nie ma się co poddawać. Jak już się uporasz to satysfakcja gwarantowana. Jakby co to pytaj.
Jak już ustawisz rozrząd zgodnie z powyższą procedurą to wyreguluj ustawienie czujnika położenia wału korbowego (tego z aparatu zapłonowego). Procedurę tą mylnie nazywają ustawianiem zapłonu.
Pamietaj, że w ABK nie reguluje się ustawienia zapłonu - robi to tylko i wyłącznie komputer.
Ty możesz tylko w trybie basic setting ustawić prawidłowe położenie czujnika, który daje sygnał odniesienia dla komputera. To taka sama czynność jak oznaczanie zera na linijce i pomiarze długości. Jak "zepsujesz" zero to wszystkie pomiary do du..... Jak źle ustawisz sygnał odniesienia kręcąc aparatem to nici z poprawnego zapłonu a na to ABK jest czuły.
Jak już raz to zrobisz poprawnie to nigdy więcej do tego nie będziesz musiał zaglądać. Przy kolejnej wymianie rozrządu bedzie trzeba pilnowac tylko znaków na wszystkich TRZECH kołach które napedza pasek zębaty.