Myślałem nad aeb spora moc i dość nowoczesny silnik ale niestety stary motor padł w złym momencie remont domu itp. ogólnie brak miedzi .
Wybór padł na adr tak się składało ze znajomy kilka dni wcześniej sprowadził a4 i zdążyłem nim trochę pojeździć tak więc wiedziałem co kupuje.
Silnik został wymontowany w ciągu dnia z cała wiązką komputerem i innymi gratami został załadowany do auta i do domu, po powrocie silnik został dość dokładnie umyty z kurzu
następnego dnia abk wyleciał a mojego auta została umyta komora silnika i włożony nowy silnik po spięciu wszystkiego okazało sie ze audi nie pali po kilku godzinach dłubania wyszło ze ecu zdechło no i znowu oczekiwanie na graty po kilku dniach postoju auto odpaliło.
Banan na twarzy od ucha do ucha po tym gdy silnik odpalił jeszcze raz sprawdziłem wszystkie śruby no i wyjazd testowy już przy pierwszym wyjeździe było czuć ze adr jest sporo mocniejszy od abk.
Dobra silnik się rozgrzał to buta koła zabuksowały 1-2-3 i 100KM/H powrót do domu bu sprawdzić czy wszystko się trzyma i czy wszystkie grat są na swoim miejscu po pełnym sprawdzeniu czy wszystko jest ok kolejny wyjazd na obwodnice Lubartowa i ogień według nawigacji auto osiągało 100KM/H w 9,8s a v-max według nawigacji wyniósł 214,4 sporo jak na taka krowę
poniżej foto story ze swapu
koszta koszta i jeszcze raz koszta kila os pytało o koszta związane ze swapem












i jeszcze wielkie dzięki dla użytkownika aldi za pomoc w kabelkologi
pierwszy test
i test z drugiej strony
[ Dodano: 2015-06-07, 00:49 ]
kompresor
a wiec no ten tego nowy kompresor mniejszy ale za to sprawny jak poprzedni
eaton m45 ciśnienie max 0,5bar
[ Dodano: 2015-06-07, 18:26 ]
oceniajcie komentujcie