przy zaslepieniu egra nie trzeba robic zadnej regulacji

poprostu komputer czy tam co innego u ciebie bedzie chciało właczac i wyłaczac egr - i niech sobie to tam robi - ale Ty bedziesz miał je zaslepione. więc w tym temacie to wszystko

EGR to jest recyrkulacja spalin- działa to ponoc tylko na postoju. zasade działania tez mniej wiecej wytłumacze - moze nie wiesz

hehe uklad pobiera ci spaliny z kolektora wydechowego i kieruje je spowrotem na kolektor dolotowy. Może być tak, że zawór egr masz zacięty i znajduje sie w pozycji lekko otwartej . Wtedy masz muła dlatego, że cisnienie w dolocie ci ucieka od razu do wydechu . Auto o mocy 90 KM zbiera sie wtedy z super prędkością 75 KM albo i mniej

Link -
http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/u ... 2_01PL.jpg
Ty masz tam jakis inny silnik - ale po zdjeciu powienienes dojsc o co chodzi i w jakich miejscach go zaslepic.
A to wina tego EGRa i odmy

Odme tez bym zmodyfikował na twoim miejscu
http://www.auto-krak.pl/public_html/wp- ... lotowy.jpg
Dużo ludzi jeździ z zaślepionym EGR- ja też
Zaślepisz bedziesz miał satysfakcje ze masz czysty dolot.
Co do tego trójnika EGRa to wywal go i podłącz bezpośrednio
JAk masz jeszcze pytania to wal smiało !!! ''Pomożem a jak nie to zrobim co możem ''
Kurde temat był troche inny ale mam nadzieje,że moderator mi tu ostrzeżeń nie wlepi

Miłego dnia , Z pozdrowieniami dla małżonki !
