Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 AAZ] (B3) "luźne" przewody w pompie wtrysk

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Adamekg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2015, 23:47
Lokalizacja: Legionowo

[B4 1.9 AAZ] (B3) "luźne" przewody w pompie wtrysk

Post autor: Adamekg » 15 cze 2015, 21:24

Witam. Przełożyłem silnik w swojej b3 z 1.9 d na TD (AAZ). Silnik przekładałem sam i nie jestem mechanikiem ;-) Dlatego też nie wiem od czego są dwa przewody odchodzące między wylotem rurek na wtryskiwacze. Podłączyłem tylko główne zasilanie na czujnik ale nie wiem od czego są te dwa przewody. Oczywiscie silnik mruczy ładnie, nic mu nie dolega ale przeszkadzają mi te dwa przewody. może jest to cos waznego a ja nie wiem gdzie to podłączyć dlatego proszę Was o wsparcie.
Mam jeszcze jedno pytanie ;-) tzn z zaworu EGR wychodzi jedna rurka która idzie na turbo ale jest na niej trójnik i nie wiem gdzie ma iść ten drugi wylot?
Proszę o wsparcie ;-) :lol:
Ostatnio zmieniony 16 cze 2015, 16:44 przez Adamekg, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 16 cze 2015, 07:39

zrob zdjecia i daj je tu !
bez urazy ale kuzwa ja z fusów wróżyć nie potrafie ! przewody na pompie ? moze sa od przestawiania konta wtrysku ? no nie wiem . jak bys podał fotki to ktos by ci powiedział co i jak
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 cze 2015, 16:05

Adamekg, zastosuj tag w temacie _uwaga
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Adamekg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2015, 23:47
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Adamekg » 16 cze 2015, 21:28

szymon_xd2 pisze:zrob zdjecia i daj je tu !
bez urazy ale kuzwa ja z fusów wróżyć nie potrafie ! przewody na pompie ? moze sa od przestawiania konta wtrysku ? no nie wiem . jak bys podał fotki to ktos by ci powiedział co i jak
przy robieniu zdjęcia zobaczyłem jeszcze dwa przewody (w sumie cztery nie wiadomo gdzie dopiac), oznaczyłem je strzałkami
Obrazek

te dwa wyżej idą od jakiegoś czujnika, natomiast te niżej nie wiem
Obrazek
Obrazek

dodatkowo jeszcze nie wiem co zrobić z trójnikiem od zaworu EGR, gdzie podłączyć tę dodatkową rurkę, również dodaje foto:
Obrazek

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 17 cze 2015, 07:19

EGRa oczywiscie zaslep - ten trojnik nic nie robi :D czy podlaczony czy nie :D mozesz go odpiac i bezposrednio wpiac przewod egra :D
przewody pompy wtryskowej :D nie znam sie ale moze kolega MUNIOR cos podpowie niedlugo :D
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

Awatar użytkownika
Adamekg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2015, 23:47
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Adamekg » 17 cze 2015, 09:28

Ok dzieki szymon_xd2, tak zrobie z EGR. Może ktoś coś wie o tej pompie bo głównie o nią mi chodzi :-D Gdybym miał możliwość to prześledziłbym drogę tych kabli w podobnym AAZ ale nie mam gdzie

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 cze 2015, 10:14

Co do zaślepek to można skorzystać z gotowych juz przygotowanych:
http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... skoda-seat

http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... ia-egr-tdi

http://www.aditech.net.pl/index.php/produkt/at-egr-55

Tylko przy zakupie najlepiej jest skontaktować się z nimi i dokładnie powiedzieć w którym miejscu chcesz zaślepić i jaki kod silnika by dobrali zaslepki z odpowiednim rozstawem otworów

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 17 cze 2015, 15:28

to są profesjonalne zaslepki :D takiej balchy 4 mm to ciezko bedzie juz przepalic :D ale tez mozna zrobic je samemu w domu :D nie żałuj silikonu tam:D
;-)
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

Awatar użytkownika
Adamekg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2015, 23:47
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Adamekg » 17 cze 2015, 20:30

Tak ogólnie nie miałem na myśli zaślepiania EGR, chodziło mi o tą rurkę podciśnienia, ALE jeżeli już o tym piszecie to:
- Powiedzcie co tak naprawdę da ten zabieg bo już różnych opinii się naczytałem.
- EGR należy całkowicie usunąć poprzez zaślepienie na kolektorze ssącym, czy za rurką z harmonijką i wtedy EGR zostaje na ssącym??
- Po usunięciu/zaślepieniu EGR trzeba dokonać jakichś regulacji??
Jeżeli będzie różnica to zrobię to jeszcze w tym tygodniu :-D A blaszki dorobię także spoko.
Poza tym czy ktoś wie jak podłączyć te cztery przewody na pompie wtryskowej ze zdjęcia?? :-D
B3 88 -> 1.9 AAZ -> K03 (...)

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 18 cze 2015, 16:27

przy zaslepieniu egra nie trzeba robic zadnej regulacji :D poprostu komputer czy tam co innego u ciebie bedzie chciało właczac i wyłaczac egr - i niech sobie to tam robi - ale Ty bedziesz miał je zaslepione. więc w tym temacie to wszystko :D EGR to jest recyrkulacja spalin- działa to ponoc tylko na postoju. zasade działania tez mniej wiecej wytłumacze - moze nie wiesz :D hehe uklad pobiera ci spaliny z kolektora wydechowego i kieruje je spowrotem na kolektor dolotowy. Może być tak, że zawór egr masz zacięty i znajduje sie w pozycji lekko otwartej . Wtedy masz muła dlatego, że cisnienie w dolocie ci ucieka od razu do wydechu . Auto o mocy 90 KM zbiera sie wtedy z super prędkością 75 KM albo i mniej :D
Link - http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/u ... 2_01PL.jpg
Ty masz tam jakis inny silnik - ale po zdjeciu powienienes dojsc o co chodzi i w jakich miejscach go zaslepic.

A to wina tego EGRa i odmy :D Odme tez bym zmodyfikował na twoim miejscu :D
http://www.auto-krak.pl/public_html/wp- ... lotowy.jpg
Dużo ludzi jeździ z zaślepionym EGR- ja też :D
Zaślepisz bedziesz miał satysfakcje ze masz czysty dolot.
Co do tego trójnika EGRa to wywal go i podłącz bezpośrednio :D
JAk masz jeszcze pytania to wal smiało !!! ''Pomożem a jak nie to zrobim co możem ''
Kurde temat był troche inny ale mam nadzieje,że moderator mi tu ostrzeżeń nie wlepi :D
Miłego dnia , Z pozdrowieniami dla małżonki ! :-P
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 cze 2015, 23:34

AAZ nie ma żadnych komputerów :-P :-P

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 18 cze 2015, 23:49

dlatego napisałem - '' komputer czy tam co innego'' . jakis zawor musi tym sterowac :D nie musialby byc to akurat jakis komputer :D
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga