[ Audi 80 b3 1.8 PM / Swap 1.8 T 20V]
[ Audi 80 b3 1.8 PM / Swap 1.8 T 20V]
Witam. Chciał bym wam zaprezentować moją audi 80 b3 . Posiadam ją od stycznia 2010 roku.Kraj z którego została sprowadzona to Niemcy jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce ,audi pochodziła od starszej osoby ,jej przebieg wynosił 178546 km na dzień dzisiejszy ma 276500 km , mierzona była czujnikiem lakieru i jest w orginale
Oto i ona przed swapem :
http://zapodaj.net/9dbb245b38d14.png.html
http://zapodaj.net/df72b16d8b82f.png.html
Obecny wygląd :
http://zapodaj.net/4cc8410209a80.png.html
http://zapodaj.net/52f481ae15a6b.png.html
http://zapodaj.net/48360e4bfb451.png.html
http://zapodaj.net/a72051e3c9b11.png.html
http://zapodaj.net/3a1ac92bec57f.png.html
http://zapodaj.net/2bca5686db33a.png.html
http://zapodaj.net/cdbde0f14b865.png.html
http://zapodaj.net/d10d388674a1b.png.html
http://zapodaj.net/341e7b930b60f.png.html
http://zapodaj.net/8f4bafc949cc3.png.html
http://zapodaj.net/9b21404984bb9.png.html
http://zapodaj.net/c8b28a8ed556f.png.html
http://zapodaj.net/7414c17555e37.png.html
Wyposażenie standardowe :
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
szyberdach
hak
Dołożyłem :
zegary dodatkowe
wskaźnik bar boost
wyświetlacz temp zewnętrznej
na razie tyle myślę nad klima i elektryką , obniżyć zawieszenie ,jakieś alu
Fabryczny silnik był 1.8 PM 90 km zagazowany, spalał 9-10L gazu ogólnie solidna jednostka napędowa ale szczerze powiedziawszy słaba jak na ten samochód.
Po pięciu latach moje audi idzie do swapu silnik jaki został za adoptowany to 1.8 T 20 V początkowo maił być 150 konny ale jest AJL 180 KM który tak naprawdę miał zrobiony program i prawdopodobnie dziś ma ponad 220KM i to wszystko na jednej osi i seryjnej skrzyni o oznaczeniu AKM.
Tak po krótce coś o swapie :
-silnik 1.8 T 20V 180 KM z audi a4 b5 seria ( teraz 220 KM i więcej ) jak z hamuje napisze
-skrzynia AKM moja seryjna od 1.8 PM
-sprzęgło dwu mas od quattro
- IC frontalny ,dolot z stali kwasoodpornej
- wydech stal kwasoodporna DP3 później 2.5 cala na jednym tłumiku wyciszonym
- blow off pro perfekt
Więcej fotek dodam później i filmik jak to przyśpiesza , a na prawdę uwierzcie idzie strasznie w takiej b3
Oto i ona przed swapem :
http://zapodaj.net/9dbb245b38d14.png.html
http://zapodaj.net/df72b16d8b82f.png.html
Obecny wygląd :
http://zapodaj.net/4cc8410209a80.png.html
http://zapodaj.net/52f481ae15a6b.png.html
http://zapodaj.net/48360e4bfb451.png.html
http://zapodaj.net/a72051e3c9b11.png.html
http://zapodaj.net/3a1ac92bec57f.png.html
http://zapodaj.net/2bca5686db33a.png.html
http://zapodaj.net/cdbde0f14b865.png.html
http://zapodaj.net/d10d388674a1b.png.html
http://zapodaj.net/341e7b930b60f.png.html
http://zapodaj.net/8f4bafc949cc3.png.html
http://zapodaj.net/9b21404984bb9.png.html
http://zapodaj.net/c8b28a8ed556f.png.html
http://zapodaj.net/7414c17555e37.png.html
Wyposażenie standardowe :
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
szyberdach
hak
Dołożyłem :
zegary dodatkowe
wskaźnik bar boost
wyświetlacz temp zewnętrznej
na razie tyle myślę nad klima i elektryką , obniżyć zawieszenie ,jakieś alu
Fabryczny silnik był 1.8 PM 90 km zagazowany, spalał 9-10L gazu ogólnie solidna jednostka napędowa ale szczerze powiedziawszy słaba jak na ten samochód.
Po pięciu latach moje audi idzie do swapu silnik jaki został za adoptowany to 1.8 T 20 V początkowo maił być 150 konny ale jest AJL 180 KM który tak naprawdę miał zrobiony program i prawdopodobnie dziś ma ponad 220KM i to wszystko na jednej osi i seryjnej skrzyni o oznaczeniu AKM.
Tak po krótce coś o swapie :
-silnik 1.8 T 20V 180 KM z audi a4 b5 seria ( teraz 220 KM i więcej ) jak z hamuje napisze
-skrzynia AKM moja seryjna od 1.8 PM
-sprzęgło dwu mas od quattro
- IC frontalny ,dolot z stali kwasoodpornej
- wydech stal kwasoodporna DP3 później 2.5 cala na jednym tłumiku wyciszonym
- blow off pro perfekt
Więcej fotek dodam później i filmik jak to przyśpiesza , a na prawdę uwierzcie idzie strasznie w takiej b3
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2015, 20:35 przez Sebandi, łącznie zmieniany 4 razy.
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG
Powiem Ci że sam byś sie zdziwił miałem już przed sobą audiczki b7 ,b8 i BMW , mercedesy jak mają 200 km nawet tyle co moja to siadają bo masa robi swoje mina gościa co chce mnie wyprzedzić i jest pewien że da radę a jest inaczej jest bezcenna daje gaz w podłogę na 2 biegu o pierwszym nie mówię;) to gubi trakcje naprawdę jest już konkret
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG
Jakis czas temu widzialem foty ze swapa na fb dobrze ze ICek jest na czarno ładnie sie to komponuje ale dałbym te gumy czarne zamiast niebieskich
90 Special Edition 91 --> audi-80-90-b3/audi-90-2-3ng-t90855.html
Sagem-a robota 8-)
żaba --------> https://audi80.pl/b3-20-3a-azev-a-16 ... t43620.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
Potwierdzam, ładnie się zbiera czuć te NM wciskające w siedzenie. Na K03 czegoś brakowało na górze, turbina nie dawała rady, ale na K03s czuć już te KM na wyższych obrotach.
Żeby w pełni wykorzystać potencjał tego motoru należało by jeszcze zrobić zawiechę i dać szersze dobrze klejące kapcie coś np. z seri TOYO
Żeby w pełni wykorzystać potencjał tego motoru należało by jeszcze zrobić zawiechę i dać szersze dobrze klejące kapcie coś np. z seri TOYO
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Strzała Seba!
No no ładnie gniecie, niezły projekt, piękne zdrowe B3, pogratulować.
No no ładnie gniecie, niezły projekt, piękne zdrowe B3, pogratulować.
Moja BlondyneczkA
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga