[ Audi 80 b3 1.8 PM / Swap 1.8 T 20V]
[ Audi 80 b3 1.8 PM / Swap 1.8 T 20V]
Witam. Chciał bym wam zaprezentować moją audi 80 b3 . Posiadam ją od stycznia 2010 roku.Kraj z którego została sprowadzona to Niemcy jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce ,audi pochodziła od starszej osoby ,jej przebieg wynosił 178546 km na dzień dzisiejszy ma 276500 km , mierzona była czujnikiem lakieru i jest w orginale
Oto i ona przed swapem :
http://zapodaj.net/9dbb245b38d14.png.html
http://zapodaj.net/df72b16d8b82f.png.html
Obecny wygląd :
http://zapodaj.net/4cc8410209a80.png.html
http://zapodaj.net/52f481ae15a6b.png.html
http://zapodaj.net/48360e4bfb451.png.html
http://zapodaj.net/a72051e3c9b11.png.html
http://zapodaj.net/3a1ac92bec57f.png.html
http://zapodaj.net/2bca5686db33a.png.html
http://zapodaj.net/cdbde0f14b865.png.html
http://zapodaj.net/d10d388674a1b.png.html
http://zapodaj.net/341e7b930b60f.png.html
http://zapodaj.net/8f4bafc949cc3.png.html
http://zapodaj.net/9b21404984bb9.png.html
http://zapodaj.net/c8b28a8ed556f.png.html
http://zapodaj.net/7414c17555e37.png.html
Wyposażenie standardowe :
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
szyberdach
hak
Dołożyłem :
zegary dodatkowe
wskaźnik bar boost
wyświetlacz temp zewnętrznej
na razie tyle myślę nad klima i elektryką , obniżyć zawieszenie ,jakieś alu
Fabryczny silnik był 1.8 PM 90 km zagazowany, spalał 9-10L gazu ogólnie solidna jednostka napędowa ale szczerze powiedziawszy słaba jak na ten samochód.
Po pięciu latach moje audi idzie do swapu silnik jaki został za adoptowany to 1.8 T 20 V początkowo maił być 150 konny ale jest AJL 180 KM który tak naprawdę miał zrobiony program i prawdopodobnie dziś ma ponad 220KM i to wszystko na jednej osi i seryjnej skrzyni o oznaczeniu AKM.
Tak po krótce coś o swapie :
-silnik 1.8 T 20V 180 KM z audi a4 b5 seria ( teraz 220 KM i więcej ) jak z hamuje napisze
-skrzynia AKM moja seryjna od 1.8 PM
-sprzęgło dwu mas od quattro
- IC frontalny ,dolot z stali kwasoodpornej
- wydech stal kwasoodporna DP3 później 2.5 cala na jednym tłumiku wyciszonym
- blow off pro perfekt
Więcej fotek dodam później i filmik jak to przyśpiesza , a na prawdę uwierzcie idzie strasznie w takiej b3
Oto i ona przed swapem :
http://zapodaj.net/9dbb245b38d14.png.html
http://zapodaj.net/df72b16d8b82f.png.html
Obecny wygląd :
http://zapodaj.net/4cc8410209a80.png.html
http://zapodaj.net/52f481ae15a6b.png.html
http://zapodaj.net/48360e4bfb451.png.html
http://zapodaj.net/a72051e3c9b11.png.html
http://zapodaj.net/3a1ac92bec57f.png.html
http://zapodaj.net/2bca5686db33a.png.html
http://zapodaj.net/cdbde0f14b865.png.html
http://zapodaj.net/d10d388674a1b.png.html
http://zapodaj.net/341e7b930b60f.png.html
http://zapodaj.net/8f4bafc949cc3.png.html
http://zapodaj.net/9b21404984bb9.png.html
http://zapodaj.net/c8b28a8ed556f.png.html
http://zapodaj.net/7414c17555e37.png.html
Wyposażenie standardowe :
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
szyberdach
hak
Dołożyłem :
zegary dodatkowe
wskaźnik bar boost
wyświetlacz temp zewnętrznej
na razie tyle myślę nad klima i elektryką , obniżyć zawieszenie ,jakieś alu
Fabryczny silnik był 1.8 PM 90 km zagazowany, spalał 9-10L gazu ogólnie solidna jednostka napędowa ale szczerze powiedziawszy słaba jak na ten samochód.
Po pięciu latach moje audi idzie do swapu silnik jaki został za adoptowany to 1.8 T 20 V początkowo maił być 150 konny ale jest AJL 180 KM który tak naprawdę miał zrobiony program i prawdopodobnie dziś ma ponad 220KM i to wszystko na jednej osi i seryjnej skrzyni o oznaczeniu AKM.
Tak po krótce coś o swapie :
-silnik 1.8 T 20V 180 KM z audi a4 b5 seria ( teraz 220 KM i więcej ) jak z hamuje napisze
-skrzynia AKM moja seryjna od 1.8 PM
-sprzęgło dwu mas od quattro
- IC frontalny ,dolot z stali kwasoodpornej
- wydech stal kwasoodporna DP3 później 2.5 cala na jednym tłumiku wyciszonym
- blow off pro perfekt
Więcej fotek dodam później i filmik jak to przyśpiesza , a na prawdę uwierzcie idzie strasznie w takiej b3
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2015, 20:35 przez Sebandi, łącznie zmieniany 4 razy.
Powiem Ci że sam byś sie zdziwił miałem już przed sobą audiczki b7 ,b8 i BMW , mercedesy jak mają 200 km nawet tyle co moja to siadają bo masa robi swoje mina gościa co chce mnie wyprzedzić i jest pewien że da radę a jest inaczej jest bezcenna daje gaz w podłogę na 2 biegu o pierwszym nie mówię;) to gubi trakcje naprawdę jest już konkret
Potwierdzam, ładnie się zbiera czuć te NM wciskające w siedzenie. Na K03 czegoś brakowało na górze, turbina nie dawała rady, ale na K03s czuć już te KM na wyższych obrotach.
Żeby w pełni wykorzystać potencjał tego motoru należało by jeszcze zrobić zawiechę i dać szersze dobrze klejące kapcie coś np. z seri TOYO
Żeby w pełni wykorzystać potencjał tego motoru należało by jeszcze zrobić zawiechę i dać szersze dobrze klejące kapcie coś np. z seri TOYO