[B3/B4] Kostka stacyjki-wymiana
No spoko, ale stacyjkę już mam wyjętą, ale tak przy okazji to gdzie odkręcić deskę z prawej strony?
Chodzi mi o płytkę oporową (nr 13), ściąłem jedną śrubę bo jakiś pseudo mechanik tak ją przykręcił że zerwał gwint i nie mogłem jej odkręcić. Teraz mam problem z wyciągnięciem jej. Muszę jeszcze coś odkręcić żeby ją wyciągnąć, czy na siłę będę mógł ją wyjąć? Na obecną chwilę są one umieszczone w łączniku przegubowym (nr 16) i mam takie przeczucie że są one na stałe zamontowane w tej płytce oporowej.
Chodzi mi o płytkę oporową (nr 13), ściąłem jedną śrubę bo jakiś pseudo mechanik tak ją przykręcił że zerwał gwint i nie mogłem jej odkręcić. Teraz mam problem z wyciągnięciem jej. Muszę jeszcze coś odkręcić żeby ją wyciągnąć, czy na siłę będę mógł ją wyjąć? Na obecną chwilę są one umieszczone w łączniku przegubowym (nr 16) i mam takie przeczucie że są one na stałe zamontowane w tej płytce oporowej.
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Zamieszczam moje fotostory z wymiany kostki i wkładu stacyjki:
[ Dodano: 2015-01-03, 18:08 ]
Pytanie do znawców: jeśli nie działa blokada kierownicy po założeniu nowych elementów (wkładu i kostki)-dodam , że w trakcie montażu blokada przez jakiś czas była- to co może być przyczyną?
Widać, iż we wkładce stacyjki nie odbija do końca (do kierowcy) 'bębenek' stacyjki... po wyjęciu kluczyka?
[ Dodano: 2015-01-03, 18:08 ]
Pytanie do znawców: jeśli nie działa blokada kierownicy po założeniu nowych elementów (wkładu i kostki)-dodam , że w trakcie montażu blokada przez jakiś czas była- to co może być przyczyną?
Widać, iż we wkładce stacyjki nie odbija do końca (do kierowcy) 'bębenek' stacyjki... po wyjęciu kluczyka?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Pany dziwna sprawa mianowicie na wyłącz silniku i wyjętym kluczyku z stacyjki,gdy wlacze swiatla włączają sie wszystkie kontrolki i sluchac jak pompa nabija paliwo,czyli jednym słowem włączenie świateł daje taki rezultat jak włączenie zapłonu ,dosłownie identyczny. Na dodatek gdy silnik pracuje i swiatla są włączone przekręcam stacyjke w pozycje 0 wyjmuje kluczyk a silnik nadal pracuje ,wylaczy się dopiero wtedy kiedy wyłączę światła. Co może być nie tak ? Kostka stacyjki czy pająk czy coś jeszcze?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź