Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Schematy instalacji elektrycznej

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lip 2015, 19:20

Niebieskie kabelki to do czujnika g110 wsymie jeden drugi zbędny.

Czarne jak pomylisz bo nic się nie stanie to nie będzie curtoffa spręzarki ;-) wtedy zamiana by była nawet na postoju musi być jak włączysz klimę i dasz gaz mocno to ecu musi wyłączyć sprężarkę.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 25 lip 2015, 07:58

nie o te niebieskie chodzi
Chodzi o te z czerwonej wtyczki 5 pinowej

ok te czarne to gdzie podaczamy do 55 ecu 1z?????
Rozumiem ze sa to sygnaly obrotow silnika?????

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 lip 2015, 11:51

nie o te niebieskie chodzi

Chodzi o te z czerwonej wtyczki 5 pinowej
A te niebieskie to niby gdzie są??
kowalmarcinek pisze:Rozumiem ze sa to sygnaly obrotow silnika?????

Nie to nie to.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 25 lip 2015, 22:44

a co? myslalem ze forum jest od tego aby pomoc :-(
gdybym wiedzial jakie sygnaly do w/w 4 kabli trzeba podać to dalej w Ecu bym sobie poradzil.

oczywiscie mam caly czas na mysli tylko i wyłacznie czerwoną wtyczkę klimatronika na schematach podpisaną do ECU

kolory kabli w tej wtyczce to
niebiesko -zolty
niebiesko -bialy

czarno-zolty
czarno-szary

piaty pin srodowy pozostaje pusty

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 lip 2015, 22:53

nie o te niebieskie chodzi

Chodzi o te z czerwonej wtyczki 5 pinowej
kowalmarcinek pisze:kolory kabli w tej wtyczce to

niebiesko -zolty

niebiesko -bialy
a co? myslalem ze forum jest od tego aby pomoc

gdybym wiedzial jakie sygnaly do w/w 4 kabli trzeba podać to dalej w Ecu bym sobie poradzil.

Pierwszy to podnoszenie obrotów i curt off sprężarki klimy
Drugi to podgrzewanie silnika ( nie wiem dokładnie w benzyniaku ma to wspólnego z czasem wtrysku w ropniaku pewnie z dawką paliwa)

No to dalej sobie radź w szukaniu tych sygnałów w ecu.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 04 sie 2015, 22:12

ok więc klima hula bez podlączonych kabli ecu

Nie odłącza klimy w wyzszych zakresach obrotów

Ale czy to jest potrzebne w TDI?

Klimę mam z benzyny ktora kreci sie do 6500obr/min

Tdi rzadko kiedy do 4000obr więc czy curtoff jest potrzebny ?

Dziś w upał wentylatory po załaczeniu klimatyzacji ruszyły na 10 sekund na pierwszym biegu po czym na maksa.
Czy to normalne ?

Błędy klimatronika trzeba wykasować czy gdy nie występują to same się kasuja?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 sie 2015, 22:39

kowalmarcinek pisze:Ale czy to jest potrzebne w TDI?
Sprężarka bardzo obciąża silnik kilka kucyków zawsze ubywa gdy się chce przyspieszyć. Nie wiem jak w starszych systemach ale w nowych gdy oleju już leją po 150ml curt off musowy bo istnieje zatarcia spiżarki przyspieszenie powoduje niedosmarowanie sprężarki.
kowalmarcinek pisze:Dziś w upał wentylatory po załaczeniu klimatyzacji ruszyły na 10 sekund na pierwszym biegu po czym na maksa.

Czy to normalne ?
Technicznie nie powinny po 10s kilkanaście minut to tak.
Błędy klimatronika trzeba wykasować czy gdy nie występują to same się kasuja?
Błędy obd nigdy sie nie skasują same tylko podczas resetu jednostki brak prądu.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 06 sie 2015, 08:27

Jarewa pisze:Technicznie nie powinny po 10s kilkanaście minut to tak.
A więc może mam źle podpięty rezystor dmuchawy ?
Zrobię zdjęcie to podrzucę.

Pojeździłem wczoraj przy upale 34st C i moje Audi jeździło jakby miało 40km :(
Ciężko było ruszyć za świateł aby nie zgasł.

Sygnały do kompa jeszcze nie podłączone bo sobie z tym nie poradziłem :(

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 sie 2015, 14:49

kowalmarcinek pisze:A więc może mam źle podpięty rezystor dmuchawy ?
Nie wina może leżeć po stronie klimatyzacji zbyt wysokie ciśnienie w układzie (czujnik wysokiego ciśnienia w skraplaczu), a wysokie może być z kilka przyczyn. Wysokie ciśnienie bierze się z zbyt gorący czynnik (około 100stC), uszkodzona sprężarka, za dużo czynnika, uszkodzony skraplacz itd.

Dlatego stwierdzałem ze 10s to nie powinno się włączyć bo czynnik nie powinien się nagrzać powyżej 100stC w tak krótkim czasie z 30stC.

Pytanie czy po jakimś czasie się wyłączy max wentylator?

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 06 sie 2015, 17:28

Skraplacz dałem nowy polskiej marki TermPol

Czynnik jest gorący ale na bank nie ma 100StC-Rurkę dotykam i jakos tak nie parzy
Zaraz zejdę i zmierzę temp czynnika -mam termometr na podczerwień
Czy uszkodzona sprężarka...nie wiem ,kupiłem z auta w którym klima chłodziła ale ponoć słabo.
Nagram zaraz Film i pokaże jak z zimnego silnika startuje klima.
Mamy teraz ok 35st za zewnątrz.

Mam wrażenie ,że jak jadę szybciej to wentylatory zwalniają ale nie jestem pewien.
Jutro jadę 150 km w trasę i nie wiem czy nic nie Strzeli :(


Jarek podaj adres , puszczę Ci małego gifta za pomoc

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 sie 2015, 17:55

A jak z olejem kto uzupełniał kto wymieniał to wszystko ?

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 06 sie 2015, 19:42

ja skladalem, natomiast klime uzupelniala firma z dojazdem do klienta
mam wydruk
olej 20G
uv 5 g
czynnik 650 g


tu link jak zapina wentylatory


[ Dodano: 2015-08-06, 19:42 ]
olej w sprezarce nie sprawdzany :(

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 sie 2015, 19:59

U to kiepsko nie wróże długiego działania jak nie znany olej.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 06 sie 2015, 20:37

cholerrra :(


To może być powodem wczesnego zapinania wentylatorów???

Wycieków nigdzie nie było , spreżarka sucha

[ Dodano: 2015-08-06, 20:37 ]
czynnika dobrze dał ?? 650 g?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 sie 2015, 21:58

A ty zakładałeś cała od podstaw czy tylko przekładka środka na climatronik bo był manualny?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl