[All] Schematy instalacji elektrycznej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
- Lokalizacja: Warszawa
a co? myslalem ze forum jest od tego aby pomoc
gdybym wiedzial jakie sygnaly do w/w 4 kabli trzeba podać to dalej w Ecu bym sobie poradzil.
oczywiscie mam caly czas na mysli tylko i wyłacznie czerwoną wtyczkę klimatronika na schematach podpisaną do ECU
kolory kabli w tej wtyczce to
niebiesko -zolty
niebiesko -bialy
czarno-zolty
czarno-szary
piaty pin srodowy pozostaje pusty
gdybym wiedzial jakie sygnaly do w/w 4 kabli trzeba podać to dalej w Ecu bym sobie poradzil.
oczywiscie mam caly czas na mysli tylko i wyłacznie czerwoną wtyczkę klimatronika na schematach podpisaną do ECU
kolory kabli w tej wtyczce to
niebiesko -zolty
niebiesko -bialy
czarno-zolty
czarno-szary
piaty pin srodowy pozostaje pusty
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
nie o te niebieskie chodzi
Chodzi o te z czerwonej wtyczki 5 pinowej
kowalmarcinek pisze:kolory kabli w tej wtyczce to
niebiesko -zolty
niebiesko -bialy
a co? myslalem ze forum jest od tego aby pomoc
gdybym wiedzial jakie sygnaly do w/w 4 kabli trzeba podać to dalej w Ecu bym sobie poradzil.
Pierwszy to podnoszenie obrotów i curt off sprężarki klimy
Drugi to podgrzewanie silnika ( nie wiem dokładnie w benzyniaku ma to wspólnego z czasem wtrysku w ropniaku pewnie z dawką paliwa)
No to dalej sobie radź w szukaniu tych sygnałów w ecu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
- Lokalizacja: Warszawa
ok więc klima hula bez podlączonych kabli ecu
Nie odłącza klimy w wyzszych zakresach obrotów
Ale czy to jest potrzebne w TDI?
Klimę mam z benzyny ktora kreci sie do 6500obr/min
Tdi rzadko kiedy do 4000obr więc czy curtoff jest potrzebny ?
Dziś w upał wentylatory po załaczeniu klimatyzacji ruszyły na 10 sekund na pierwszym biegu po czym na maksa.
Czy to normalne ?
Błędy klimatronika trzeba wykasować czy gdy nie występują to same się kasuja?
Nie odłącza klimy w wyzszych zakresach obrotów
Ale czy to jest potrzebne w TDI?
Klimę mam z benzyny ktora kreci sie do 6500obr/min
Tdi rzadko kiedy do 4000obr więc czy curtoff jest potrzebny ?
Dziś w upał wentylatory po załaczeniu klimatyzacji ruszyły na 10 sekund na pierwszym biegu po czym na maksa.
Czy to normalne ?
Błędy klimatronika trzeba wykasować czy gdy nie występują to same się kasuja?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Sprężarka bardzo obciąża silnik kilka kucyków zawsze ubywa gdy się chce przyspieszyć. Nie wiem jak w starszych systemach ale w nowych gdy oleju już leją po 150ml curt off musowy bo istnieje zatarcia spiżarki przyspieszenie powoduje niedosmarowanie sprężarki.kowalmarcinek pisze:Ale czy to jest potrzebne w TDI?
Technicznie nie powinny po 10s kilkanaście minut to tak.kowalmarcinek pisze:Dziś w upał wentylatory po załaczeniu klimatyzacji ruszyły na 10 sekund na pierwszym biegu po czym na maksa.
Czy to normalne ?
Błędy obd nigdy sie nie skasują same tylko podczas resetu jednostki brak prądu.Błędy klimatronika trzeba wykasować czy gdy nie występują to same się kasuja?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
- Lokalizacja: Warszawa
A więc może mam źle podpięty rezystor dmuchawy ?Jarewa pisze:Technicznie nie powinny po 10s kilkanaście minut to tak.
Zrobię zdjęcie to podrzucę.
Pojeździłem wczoraj przy upale 34st C i moje Audi jeździło jakby miało 40km
Ciężko było ruszyć za świateł aby nie zgasł.
Sygnały do kompa jeszcze nie podłączone bo sobie z tym nie poradziłem
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie wina może leżeć po stronie klimatyzacji zbyt wysokie ciśnienie w układzie (czujnik wysokiego ciśnienia w skraplaczu), a wysokie może być z kilka przyczyn. Wysokie ciśnienie bierze się z zbyt gorący czynnik (około 100stC), uszkodzona sprężarka, za dużo czynnika, uszkodzony skraplacz itd.kowalmarcinek pisze:A więc może mam źle podpięty rezystor dmuchawy ?
Dlatego stwierdzałem ze 10s to nie powinno się włączyć bo czynnik nie powinien się nagrzać powyżej 100stC w tak krótkim czasie z 30stC.
Pytanie czy po jakimś czasie się wyłączy max wentylator?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
- Lokalizacja: Warszawa
Skraplacz dałem nowy polskiej marki TermPol
Czynnik jest gorący ale na bank nie ma 100StC-Rurkę dotykam i jakos tak nie parzy
Zaraz zejdę i zmierzę temp czynnika -mam termometr na podczerwień
Czy uszkodzona sprężarka...nie wiem ,kupiłem z auta w którym klima chłodziła ale ponoć słabo.
Nagram zaraz Film i pokaże jak z zimnego silnika startuje klima.
Mamy teraz ok 35st za zewnątrz.
Mam wrażenie ,że jak jadę szybciej to wentylatory zwalniają ale nie jestem pewien.
Jutro jadę 150 km w trasę i nie wiem czy nic nie Strzeli
Jarek podaj adres , puszczę Ci małego gifta za pomoc
Czynnik jest gorący ale na bank nie ma 100StC-Rurkę dotykam i jakos tak nie parzy
Zaraz zejdę i zmierzę temp czynnika -mam termometr na podczerwień
Czy uszkodzona sprężarka...nie wiem ,kupiłem z auta w którym klima chłodziła ale ponoć słabo.
Nagram zaraz Film i pokaże jak z zimnego silnika startuje klima.
Mamy teraz ok 35st za zewnątrz.
Mam wrażenie ,że jak jadę szybciej to wentylatory zwalniają ale nie jestem pewien.
Jutro jadę 150 km w trasę i nie wiem czy nic nie Strzeli
Jarek podaj adres , puszczę Ci małego gifta za pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
- Lokalizacja: Warszawa