Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 1.9 1Z] Falowanie na niskich obrotach i mały spadek mocy

ODPOWIEDZ
Kuri4n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 lis 2013, 17:58
Lokalizacja: Mikołajki

[B4 1.9 1Z] Falowanie na niskich obrotach i mały spadek mocy

Post autor: Kuri4n » 13 sie 2015, 20:13

Witam, coś zaczęło się dziać z moją osiemdziesiątką -1992r. Delikatnie faluje na niskich obrotach i zauważyłem że słabiej sieę zbiera powyżej 120km/h. Nastawnik ma już indukcyjny, stawiał bym na wtryski. Czy można tam wsadzić wtryski 216-stki? Czy w ogóle jest sens? I jeżeli można czy zrobi mi to zwykły mechanik? Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 sie 2015, 20:42

Przełożyć gotowe wtryski możesz i sam, natomiast jeśli chcesz w swoje obsady dać nowe końcówki to trzeba do pompiarza dac na wymiane i ustawienie ciśnień 190/300
Przy serii sens troche marny, ale jakbyś zdecydował sie na ''chipa'' to bedziesz miał już potencjał do wykrzesania mocy.
Co do elastyczności auta powyżej 120-tu może być winny N75 który już nie zbija tak ciśnienia i ecu może wejśc w tryb awaryjny i auto słabnie , ewentualnie nieszczelnośc w dolocie.

Masz chęć to wbijaj do Giżycka w sobote : https://audi80.pl/topics58/dwudniowy ... t96624.htm

wezme vaga, mozna podziałać troche skoro mówisz że indukcyjny juz masz po przekładce.

Kuri4n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 lis 2013, 17:58
Lokalizacja: Mikołajki

Post autor: Kuri4n » 13 sie 2015, 20:49

Słychać jakby powietrze gdzieś uciekało ale powiedziano mi że przewody są całe. Myslałem nad chipem ale najpierw wtryski-tak mi Munior radził rok temu jak bylem u niego z pompą. Jak sprawdzić tą nieszczelność.?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 sie 2015, 21:04

Może wężyk masz przetarty ten idący od IC do mapsensora.
A Munior dobrze mówił, na pączątku montujesz graty typu: wtryski , pompa, turbo itd.
A na koniec stroisz to wszystko programem i wydobywasz moc z tego.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 sie 2015, 09:17

Kuri4n pisze:Słychać jakby powietrze gdzieś uciekało ale powiedziano mi że przewody są całe
Jak słychać powietrze że ucieka ,to na pewno ucieka i trzeba namierzyć gdzie ucieka . Poza tym ,jak masz zrobioną przekładkę ,to masz już tuningowany sterownik na ok.110 koni ...jak nie czuć tych koni ,to niestety coś ci niedomaga ...najprawdopodobniej masz gdzieś dziurę w dolocie ,skoro słychać uciekające powietrze ,powinien ci tez przy tej nieszczelności nadmiernie kopcić na czarno ...nie ma takiej opcji żeby to auto zbierało się jak nalezy ,jak jest nieszczelny dolot i brakuje doładowania.Co do falowania obrotów ,to najprawdopodobniej masz przybrudzony nastawnik ...pozostałe możliwości to wtryski i sama pompa .Nastawnik można szybko sprawdzić ,ale trzeba go obejrzeć "od spodu " ,bo jak widać nawet minimalną ilośc opiłków na gwintach szpilek ,to na bank jest do czyszczenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl