Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Falowanie na niskich obrotach i mały spadek mocy

ODPOWIEDZ
Kuri4n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 lis 2013, 17:58
Lokalizacja: Mikołajki

[B4 1.9 1Z] Falowanie na niskich obrotach i mały spadek mocy

Post autor: Kuri4n » 13 sie 2015, 20:13

Witam, coś zaczęło się dziać z moją osiemdziesiątką -1992r. Delikatnie faluje na niskich obrotach i zauważyłem że słabiej sieę zbiera powyżej 120km/h. Nastawnik ma już indukcyjny, stawiał bym na wtryski. Czy można tam wsadzić wtryski 216-stki? Czy w ogóle jest sens? I jeżeli można czy zrobi mi to zwykły mechanik? Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 sie 2015, 20:42

Przełożyć gotowe wtryski możesz i sam, natomiast jeśli chcesz w swoje obsady dać nowe końcówki to trzeba do pompiarza dac na wymiane i ustawienie ciśnień 190/300
Przy serii sens troche marny, ale jakbyś zdecydował sie na ''chipa'' to bedziesz miał już potencjał do wykrzesania mocy.
Co do elastyczności auta powyżej 120-tu może być winny N75 który już nie zbija tak ciśnienia i ecu może wejśc w tryb awaryjny i auto słabnie , ewentualnie nieszczelnośc w dolocie.

Masz chęć to wbijaj do Giżycka w sobote : https://audi80.pl/topics58/dwudniowy ... t96624.htm

wezme vaga, mozna podziałać troche skoro mówisz że indukcyjny juz masz po przekładce.

Kuri4n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 lis 2013, 17:58
Lokalizacja: Mikołajki

Post autor: Kuri4n » 13 sie 2015, 20:49

Słychać jakby powietrze gdzieś uciekało ale powiedziano mi że przewody są całe. Myslałem nad chipem ale najpierw wtryski-tak mi Munior radził rok temu jak bylem u niego z pompą. Jak sprawdzić tą nieszczelność.?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 sie 2015, 21:04

Może wężyk masz przetarty ten idący od IC do mapsensora.
A Munior dobrze mówił, na pączątku montujesz graty typu: wtryski , pompa, turbo itd.
A na koniec stroisz to wszystko programem i wydobywasz moc z tego.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 sie 2015, 09:17

Kuri4n pisze:Słychać jakby powietrze gdzieś uciekało ale powiedziano mi że przewody są całe
Jak słychać powietrze że ucieka ,to na pewno ucieka i trzeba namierzyć gdzie ucieka . Poza tym ,jak masz zrobioną przekładkę ,to masz już tuningowany sterownik na ok.110 koni ...jak nie czuć tych koni ,to niestety coś ci niedomaga ...najprawdopodobniej masz gdzieś dziurę w dolocie ,skoro słychać uciekające powietrze ,powinien ci tez przy tej nieszczelności nadmiernie kopcić na czarno ...nie ma takiej opcji żeby to auto zbierało się jak nalezy ,jak jest nieszczelny dolot i brakuje doładowania.Co do falowania obrotów ,to najprawdopodobniej masz przybrudzony nastawnik ...pozostałe możliwości to wtryski i sama pompa .Nastawnik można szybko sprawdzić ,ale trzeba go obejrzeć "od spodu " ,bo jak widać nawet minimalną ilośc opiłków na gwintach szpilek ,to na bank jest do czyszczenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl