[B4 1.9 1Z] Falowanie na niskich obrotach i mały spadek mocy
[B4 1.9 1Z] Falowanie na niskich obrotach i mały spadek mocy
Witam, coś zaczęło się dziać z moją osiemdziesiątką -1992r. Delikatnie faluje na niskich obrotach i zauważyłem że słabiej sieę zbiera powyżej 120km/h. Nastawnik ma już indukcyjny, stawiał bym na wtryski. Czy można tam wsadzić wtryski 216-stki? Czy w ogóle jest sens? I jeżeli można czy zrobi mi to zwykły mechanik? Z góry dzięki za pomoc.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Przełożyć gotowe wtryski możesz i sam, natomiast jeśli chcesz w swoje obsady dać nowe końcówki to trzeba do pompiarza dac na wymiane i ustawienie ciśnień 190/300
Przy serii sens troche marny, ale jakbyś zdecydował sie na ''chipa'' to bedziesz miał już potencjał do wykrzesania mocy.
Co do elastyczności auta powyżej 120-tu może być winny N75 który już nie zbija tak ciśnienia i ecu może wejśc w tryb awaryjny i auto słabnie , ewentualnie nieszczelnośc w dolocie.
Masz chęć to wbijaj do Giżycka w sobote : https://audi80.pl/topics58/dwudniowy ... t96624.htm
wezme vaga, mozna podziałać troche skoro mówisz że indukcyjny juz masz po przekładce.
Przy serii sens troche marny, ale jakbyś zdecydował sie na ''chipa'' to bedziesz miał już potencjał do wykrzesania mocy.
Co do elastyczności auta powyżej 120-tu może być winny N75 który już nie zbija tak ciśnienia i ecu może wejśc w tryb awaryjny i auto słabnie , ewentualnie nieszczelnośc w dolocie.
Masz chęć to wbijaj do Giżycka w sobote : https://audi80.pl/topics58/dwudniowy ... t96624.htm
wezme vaga, mozna podziałać troche skoro mówisz że indukcyjny juz masz po przekładce.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak słychać powietrze że ucieka ,to na pewno ucieka i trzeba namierzyć gdzie ucieka . Poza tym ,jak masz zrobioną przekładkę ,to masz już tuningowany sterownik na ok.110 koni ...jak nie czuć tych koni ,to niestety coś ci niedomaga ...najprawdopodobniej masz gdzieś dziurę w dolocie ,skoro słychać uciekające powietrze ,powinien ci tez przy tej nieszczelności nadmiernie kopcić na czarno ...nie ma takiej opcji żeby to auto zbierało się jak nalezy ,jak jest nieszczelny dolot i brakuje doładowania.Co do falowania obrotów ,to najprawdopodobniej masz przybrudzony nastawnik ...pozostałe możliwości to wtryski i sama pompa .Nastawnik można szybko sprawdzić ,ale trzeba go obejrzeć "od spodu " ,bo jak widać nawet minimalną ilośc opiłków na gwintach szpilek ,to na bank jest do czyszczeniaKuri4n pisze:Słychać jakby powietrze gdzieś uciekało ale powiedziano mi że przewody są całe